کد خبر: 834744
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ آزادگان، فردا و پس فردا با برگزاری ۹ دیدار پیگیری میشود. این هفته دربی مهم شهر گیلان بین دو تیم اول و دوم جدول رده بندی یعنی سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، فردا مهم‌ترین بازی این فصل لیگ آزادگان بین دو تیم گیلانی سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی برگزار می‌شود. گذشته از این که این دو تیم در صدر جدول قرار دارند، تقابل یک تیم از بندرانزلی و یک تیم از رشت حساسیت‌های این دیدار را دو چندان می‌کند تا جایی که هوادارن این دو تیم به این بازی لقب "ال گیلانو" داده‌اند. دلیلش هم این است که این دو شهر از گذشته با هم تقابل فوتبالی زیادی داشته اند و به نوعی داربی این دو شهر همیشه داربی مرگ و زندگی بوده است.
از قضا امسال هر دو تیم شرایط خوبی را در جدول رده بندی دارند و رده اول و دوم جدول رده بندی را به نام خود زده اند. تیم سپیدرود رشت که دروازه بان سابق پگاه گیلان را روی نیمکت خود به عنوان سرمربی دارد، بیشتر از هر تیم دیگری در این فصل رقابت‌ها در صدر جدول قرار داشته است. البته این تیم بخاطر حواشی چند هفته اخیرش بر سر مسائل مالی و مالکیتی از رقیب دیرینه خود عقب افتاد و در دو هفته گذشته صدر جدول را به رقیب خود یعنی ملوان واگذار کرده است. هر چند آنها یک بازی کمتر نسبت به ملوان دارند ولی با توجه به اختلاف چهار امتیازی با ملوان حتما باید در این دیدار پیروز شوند تا بتوانند با برد بازی معوقه مقابل فجرسپاسی به صدر جدول بازگردند.

آنها شانس زیادی هم برای این کار دارند به دلیل اینکه از حمایت پر شور هوادارانشان در ورزشگاه عضدی رشت برخوردارند و امیدوارند بتوانند انتقام شکست یک بر صفر بازی رفت را بگیرند. نکته منفی در مورد شاگردان علی نظرمحمدی این است که آنها در پنج دیدار آخر خود تنها یک بازی را پیروز از میدان خارج شده اند.
ملوانان هم که سرمربی سابق تیم ملی را روی نیمکت خود دارند، از ابتدای این فصل روند رو به رشدی را پیش گرفتند و خود را به صدر جدول نزدیک کردند تا اینکه با لغزش سپیدرود به صدر جدول رسیدند. شاگردان مایلی کهن بر خلاف سپیدرود در پنج بازی آخرشان نتایج خوبی کسب کرده‌اند و سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست حاصل کارشان در این دیدارها بوده است.
درحال حاضر ملوان بندر انزلی با ۳۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پس از آن سپیدرود رشت با ۳۵ امتیاز در تعقیب این تیم است.
به جز این بازی، دیدار تیم‌های مس کرمان و نساجی مازندران هم از حساسیت زیادی برخوردار است. مسی‌ها که هفته گذشته نتوانستند از داربی کرمان پیروز بیرون بیایند و فرصت نزدیک شدن به مدعیان را از دست دادند امیدوارند با پیروزی مقابل نساجی رده چهارمی دیگر این فرصت طلایی را از دست ندهند.
نساجی مازندران هم در این هفته دوباره سرمربی خود را تغییر داد و ساکت الهامی مربی سابق استقلال و صبا را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد. باید دید الهامی در اولین تجربه خود به عنوان سرمربی نساجی در این بازی مهم چه نتیجه ای کسب می‌کند. تا الان که ۲۰ هفته از رقابت‌ها گذشته نساجی مازندران با ۳۴ امتیاز در رده چهارم و مس کرمان با ۳۰ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفته اند. دیدار رفت این دو تیم با تساوی بدون گل در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به پایان رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار