کد خبر: 834730
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

سرخیو راموس

رییس باشگاه سویا به توصیه کاپیتان رئال‌ مادرید واکنش نشان داد و راموس را دعوت به آرامش کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از EFE، سرخیو راموس قبل از این که پیراهن رئال‌ مادرید را بر تن کند، در تیم سویا بازی می‌کرد. کاپیتان رئال‌ مادرید در دیدار برابر سویا در دور برگشت جام حذفی بعد از پنالتی‌ که به ثمر رساند، واکنش تحریک آمیزی از خود نشان داد که باعث ناراحتی شدید هواداران سویا شد.

هواداران سویا برخورد راموس را تحریک آمیز دانستند و به انتقاد شدید از او پرداختند تا جایی ‌که در دیدار برگشت لالیگا استقبال بدی از کاپیتان رئال داشتند. راموس اما تیغ انتقاد را به سمت رییس باشگاه سویا گرفت و به او توصیه کرد که به دنبال خشونت در فوتبال نباشد.

په‌په کاسترو که رییس باشگاه سویا است، پاسخ توصیه راموس را داد و گفت: او بازیکن بزرگی در سویا بود و بعد از درخشش در این تیم راهی رئال‌ مادرید شد. او بهتر است به تیم کنونی‌اش کمک کند و اگر توصیه ای دارد، به رییس باشگاه خود کند نه من. او نمی‌داند ما برای رها شدن از دشنام‌ها و خشونت در فوتبال چه تلاشی از خود نشان می‌دهیم.

او ادامه‌ داد: راموس در چه جایگاهی است که به من توصیه کند؟ دو سال پیش تلاش کردم تا رابطه او با هواداران سویا را بهتر کنم اما او با حرکت تحریک آمیز خود بعد از زدن پنالتی دوباره حاضران در ورزشگاه را تحریک کرد و همه چیز را به هم ریخت. نمی‌گویم که تنها راموس اشتباه کرد بلکه  بعضی از هواداران ما هم اشتباه کردند.

رییس سویا درباره این سوال که آیا هواداران تیمش به خاطر سر دادن شعار علیه راموس جریمه می‌شوند نیز گفت‌: فکر نمی‌کنم چنین چیزی صورت بگیرد. اگر این‌گونه باشد، باید هواداران بسیاری از تیم ها محروم شوند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار