کد خبر: 834685
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
مدیرعامل شرکت گاز اردبیل:
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: انتظار می‌رود که رعایت الگوی مصرف گاز مبنای کار تمامی ادارات دولتی استان اردبیل باشد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،فیروز خدایی در جلسه مدیریت بهینه مصرف گاز در اردبیل اظهار داشت: انتظار داریم که ادارات دولتی استان با در نظر گرفتن مصرف بالای گاز و افزایش آلودگی هوا به رعایت الگوی مصرف گاز طبیعی بپردازند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با اشاره به ابلاغ بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهور افزود: انتظار داریم که مسئولان و کارکنان ادارات دولتی به صرفه‌جویی در مصرف گاز بپردازند و الگوی بهینه مصرف گاز را رعایت کنند، چرا که هم‌اکنون به دلیل برودت و بارش هوا در استان اردبیل شاهد افزایش مصرف گاز هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: نیاز است که ادارات دولتی استان به رعایت دمای محیط به میزان 21 درجه و در راهروها به میزان 18 درجه سانتی‌گراد بپردازند و علاوه بر آن باید این اماکن شب‌ها و ایام تعطیل دستگاههای گرمایشی خود را خاموش نمایند و از این طریق مصرف بهینه گاز را به طور مطلوب و قابل قبول رعایت نمایند.

خدایی بیان کرد:‌ با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از 220 مورد از ادارات دولتی استان بازدید انجام شده که از این تعداد 57 مورد عدم رعایت مشاهده شده و 163 مورد از آنها به رعایت اصول اعلام شده پرداخته‌اند که امیدواریم مابقی ادارات نیز با رعایت الگوی مصرف گاز ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند.

وی تصریح کرد: نیاز است که تمامی ادارات استان از اصول ارائه شده پیروی کنند، چرا که در غیر این‌صورت مجبور به قطع گاز ادارات خواهیم شد و علاوه بر آن انتظار داریم که برای صرفه‌جویی در مصرف گاز معاینه فنی موتورخانه‌ها و سیستم‌های گرمایشی در دستور کار قرار گیرد و  برای حفظ امنیت و سلامتی از وسائل گازسوز استاندارد استفاده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر