کد خبر: 834446
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

آرسن ونگر

سرمربی آرسنال از رفتار خود در بازی برابر برنلی عذرخواهی و تاکید کرد باید دهانش را می‌بسته است.

به گزارش ایسنا، در یکی از دیدارهای لیگ برتر انگلیس دو تیم آرسنال و برنلی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار در حالی که تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک در جریان بود، در نهایت با برتری ۲ بر یک آرسنالی ها به پایان رسید تا ۳ امتیاز این مسابقه به تیم آرسن ونگر برسد.

ونگر در این بازی با داور چهارم درگیر شد و حتی او را هل داد و در ادامه از سوی داور وسط اخراج شد. به نظر می‌رسد او در روزهای آتی از طرف اتحادیه فوتبال انگلیس محروم خواهد شد. این مربی فرانسوی بعد از پایان مسابقه گفت‌: صادقانه می‌گویم که از نظر من پنالتی‌ که برای برنلی اعلام شد درست نبود. آن صحنه را در ویدیوهای بعد از مسابقه دیدم. با این حال کاری که من انجام دادم اشتباه بود. باید دهانم را می‌بستم و آن کار را انجام نمی‌دادم. به همین خاطر از رفتاری که انجام دادم، عذرخواهی می‌کنم. قصد بدی نداشتم. فقط کنترلم را از دست دادم. شما فکر کنید در ‌دقیقه ۹۳ چنین تصمیمی علیه تیم شما گرفته شود. طبیعی است که کنترل خود را از دست بدهید. از جایگاهی که من ایستاده بودم، هیچ صحنه پنالتی‌ رخ نداد ولی خوشحالم که این بازی را با پیروزی پشت‌سر گذاشتیم. هرچند دیدید برد بسیار سختی را کسب کردیم. دقایق زیادی از مسابقه ۱۰ نفره بازی کردیم و همین باعث شد زحمت زیادی بکشیم. در پایان اما همان چیزی که می خواستیم به آن دست یافتیم.

سرمربی آرسنال ادامه‌ داد: حریف ما فوتبال منظم و سازماندهی شده را بازی می‌کرد. پیشتر هم برابر برنلی مشکل داشتیم. با این حال این سه امتیاز ما را به هدفمان نزدیک‌تر می‌کند. لیگ برتر بسیار فشرده شده و به هیچ وجه حق از دست دادن امتیاز نداریم. اگر این بازی را می‌باختیم، شاید در پایان فصل قهرمانی را از دست می‌دادیم.

هفته‌ آینده رقابت‌های جام حذفی در فوتبال انگلیس برگزار خواهد شد که آرسنال برخلاف دیگر تیم‌های مدعی با قرعه سختی روبرو شده است و باید برابر ساوتهمپتون به میدان برود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار