کد خبر: 834434
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
در هجدهمین همایش ملی صنایع و خدمات سبز
شهرداری کرج با حضور در فراخوان هجدهمین همایش ملی صنایع و خدمات سبز و ارائه دستاوردهای محیط زیستی خود، از سوی دبیرخانه کمیته انتخاب صنعت و خدمات سبز سازمان حفاظت محیط زیست کشور موفق به کسب عنوان واحد قابل تقدیر شد وبرگ سبز دیگری بر کارنامه محیط زیستی استان رقم زد.

محمدرضا زین العابدینی با بیان مطلب فوق گفت : سازمان حفاظت محیط زیست کشور به منظور تشویق واحدهای صنعتی و خدماتی در زمینه حفظ محیط زیست اقدامات برجسته ای انجام داده است  و در راستای  ترویج فرهنگ زیست محیطی  بین واحدهای صنعتی و خدماتی کشور همچنین انتقال تجارب مدیران در زمینه های مختلف ،هر سال اقدام به برگزاری فراخوان جهت انتخاب واحد های برگزیده مذکور، در همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز نموده است.

وی افزود: در حاشیه این همایش ملی انتخاب واحدهای برگزیده از روند تثبیت شده ای برخوردار بوده و مبتنی بر اقدامات و برنامه های خاص موثر در موضوعات محیط زیستی ارائه شده در فراخوان می باشد.

 مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز اضافه کرد: در مهر ماه سال جاری و پس از اعلام فراخوان، شهرداری کرج نیز جهت حضور در این همایش، اقدام به تکمیل  پرسشنامه ها و فرم های مربوطه و معرفی پروژه های جاری و آتی به همراه مستندات مورد نیاز در حوزه حفاظت و توسعه از  فضای سبز شهری نمود که خوشبختانه با رای دبیرخانه کمیته  انتخاب صنعت و خدمات سبز سازمان حفاظت محیط زیست کشور" به عنوان " واحد خدماتی سبز قابل تقدیر" در سطح کشور انتخاب گردید.

زین العابدینی در بخشی دیگر بیان کرد: بی شک این دستاورد ارزشمند مرهون رهنمود های موثر شهردار و حمایت های ویژه و همیشگی  اعضای شورای اسلامی شهر کرج از موضوعات مرتبط با فضای سبز می باشد که برگ سبز دیگری را بر کارنامه محیط زیست شهرداری کرج افزوده است.

شایان ذکراست تجلیل از برگزیدگان در همایش ملی صنایع و خدمات سبز با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و بین المللی از جمله سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO) در پنجم بهمن ماه سال جاری در محل سالن همایش های بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار