کد خبر: 834403
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
در بازدید رئیس عقیدتی سیاسی ارتش عنوان شد؛
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش، مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز را از پروژه های مهم آذربایجان خواند و افزود: با افتتاح این پروژه در آینده نزدیک، یکی از نیازهای اساسی شهر تبریز در حوزه فرهنگ مرتفع خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم،  در بازدید از پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفت.

وی با ابراز رضایت از مراحل ساخت این پروژه عنوان اظهار داشت: زیر ساخت‌های موجود و پیش‌بینی شده در شهرک خاوران، حکایت از تفاوت بارز این شهرک با سایر مناطق تبریز دارد و این مسئله کاملاً مشهود است.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش، پروژه مرکز همایش‌ها را یکی از طرح‌های مهم استان ارزیابی کرد و گفت: رویکرد پروژه در خصوص استفاده از مصالح و صنایع بومی، در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل، ارزشمند است.

آل‌هاشم متذکر شد:همکاری قرارگاه قائم ارتش با شهرداری تبریز در اجرای این پروژه عظیم، نقطه عطفی در تعامل این دو مجموعه است.

در این بازدید علاوه بر دکتر نجفی شهردار تبریز، اسماعیل سعیدی نماینده مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام موسوی‌شناس رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی نیز حضور داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر