کد خبر: 834209
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مدیرکل حمل و نقل استان سمنان خبر داد:
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: 70 درصد از تخلفات رانندگی محورهای استان سمنان مربوط به رانندگان سایر استان‌هاست.
داوود فهندژسعدی اظهار کرد: با وجود دوربین‌های نظارت تصویری هر حادثه‌ای که در محورها رخ دهد، به‌راحتی قابل مشاهده است و می‌توانیم آن را به گروه‌های امداد و نجات گزارش کنیم.
وی تصریح کرد: این تصاویر به مجموعه مدیریت بحران استانداری سمنان لینک داده شده است تا آن‌ها نیز بتوانند تصاویر جاده‌ها را مشاهده کنند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با بیان اینکه مدیریت راه‌های استان یکپارچه شده است، گفت: سامانه مدیریت مرکز راه‌ها در حوزه نیروی انتظامی و پلیس‌راه ایجاد و بهره‌برداری شده و فرماندهی انتظامی استان تمام دوربین‌های نظارت تصویری و دوربین‌های ثبت تخلف را زیرپوشش قرار داده است.
فهندژسعدی با تأکید بر اینکه با این اقدام دیگر امکان تخلف در محورهای استان سمنان وجود ندارد، اضافه کرد: اگر رانندگان خودروها سرعت غیرمجاز داشته باشند، برگ جریمه تخلف به درب منزل آن‌ها فرستاده می‌شود.
وی با بیان اینکه یکی از عارضه‌ها در استان سمنان سرعت غیرمجاز و اعمال قانون است، گفت: 30 درصد از این تخلفات مربوط به استان سمنان و 70 درصد آن مربوط به کسانی است که از محورهای استان عبور می‌کنند که اغلب آن‌ها، زائران امام رضا (ع) هستند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به اجرای طرح‌هایی در استان‌های کرمان و اصفهان خاطرنشان کرد: لزومی ندارد که همیشه رانندگان را به خاطر تخلف در محورها متوقف کرد.
فهندژسعدی بیان کرد: البته خوب است که گهگاهی رانندگان را متوقف کرد و به آن‌ها شکلات داد و خداقوت گفت که انجام این اقدامات تصادفات را کاهش می‌دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار