کد خبر: 834207
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس مطرح کرد
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با تشریح دلایل خود در خصوص مخالفت با تجمیع هیأت‌های اجرایی، گفت: تجمیع هیأت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها امکان‌پذیر نیست.

احمد علیرضابیگی در خصوص احتمال تجمیع هیأت‌های اجرائی انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: دو انتخاباتِ سال آینده، دو موضوع جدای از هم است و طبیعتا هیأت‌های اجرایی مجزایی را نیز طلب می‌کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در تشریح علل عدم نیاز به تجمیع هیأت‌های اجرائی، بیان کرد: اساسا هیأت‌های اجرائی دو انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری مسؤولیت‌های مجزایی را به عهده خواهند دارند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در قانون نیز هر کدام از این هیأت‌ها هویت جداگانه‌ای دارند و در فرآیند انتخابات نیز وظایف متفاوتی را به خصوص در مسیر برگزاری انتخابات دارند که نتایجی نیز به دنبال دارد.

علیرضابیگی با تشریح دلایل خود در خصوص مخالفت با تجمیع هیأت‌های اجرائی، متذکر شد: تجمیع هیأت‌های اجرائی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها امکان‌پذیر نیست.

وی گفت: این تجمیع در صرفه جویی هزینه‌ها تاثیر فراوانی ندارد، از طرفی مستقل بودن و منفک بودن هیئات اجرائی دو انتخابات می‌تواند به اطمینان و سلامت بیشتری در بخش‌های مختلف انتخابات، کمک کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر