کد خبر: 834086
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش ‌اردبیل گفت: ۱۲ میلیارد تومان برای ارتقای جایگاه آموزش و پرورش و استقرار رایگان سیستم هوشمندسازی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت استان اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،احمد ناصری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصددیم تا از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای فعالیت‌های آموزشی در مدارس استان اردبیل به نحو احسن استفاده کنیم و کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس را تا حد امکان افزایش دهیم.

وی افزود: با توجه به این‌که دانش‌آموزان و تحصیل‌کنندگان امروزی در آینده مملکت را به دست خواهند گرفت، بنابراین نیاز است تا همگان تلاش و اهتمام خود را برای ارتقای سطح علمی آنان به کار گیریم و از تمامی ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده کنیم، چرا که به طور حتم این موضوع می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شده و توانمندی دانش‌آموزان را افزایش دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: شوراهای آموزش و پرورش به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره‌گیری از منابع و امکانات موجود در کشور در راستای ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش و تسهیل در اجرای فعالیت در استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق تشکیل شده‌اند.

ناصری از اختصاص 12 میلیارد تومان  برای ارتقای جایگاه آموزش و پرورش و استقرار رایگان  سیستم  هوشمندسازی در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت استان خبر داد و بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از این امکانات و تامین اعتبارات مالی مورد نیاز اقدامات لازم و اساسی را انجام دهیم و زمینه آسایش دانش‌آموزان را در این مناطق فراهم سازیم.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه در نظر داریم تا در آینده‌ای نزدیک مشکلات احداث مرکز رفاهی، درمانگاه فرهنگیان، اردوگاه دانش‌آموزی، پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و سیستم‌های گرمایشی را در مدارس سطح استان حل کنیم و دغدغه و نگرانی دانش‌آموزان و فرهنگیان را تا حد امکان برطرف سازیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر