کد خبر: 834072
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: کشتی‌گیران کردستان در رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی، دو نشان طلا و یک مدال برنز را کسب کردند.

حامد جولایی امروز در گفت‌وگو با جوان در کردستان، اظهار داشت: سی و هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی جام تختی شامگاه جمعه با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، در این مسابقات در مجموع سه رشته، 36 تیم شامل 23 تیم خارجی و 13 تیم داخلی با هم به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: در این مسابقات سامان عزیزی، محمد زارعی و سعید صالحی با دعوت کادر فنی فدراسیون به عنوان نماینده استان کردستان در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی حضور یافتند.

جولایی خاطرنشان کرد: با پایان یافتن این رقابت‌ها، سامان عزیزی کشتی‌گیر فرنگی‌کار وزن 85 کیلوگرم از کردستان موفق به کسب نشان طلا شد و سعید صالحی در کشتی آزاد وزن 70 کیلوگرم نیز به مدال طلای این مسابقات دست یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان همچنین گفت: در بخش کشتی پهلوانی، محمد زارعی به عنوان تنها نماینده استان کردستان، توانست در وزن 80 کیلوگرم نشان برنز را به خود اختصاص دهد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر