کد خبر: 834069
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
مدیر آموزش و پرورش سمنان خبر داد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان از ابراز همدردی دانش‌آموزان با آتش‌نشانان سمنانی با اهدای گل در نخستین روز هفته خبر داد.
سعید رضایی با تسلیت به شهردار و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر سمنان به مناسبت شهادت آتش‌نشان‌های غیور کشورمان در حادثه حریق و ریزش ساختمان پلاسکوی تهران اظهار داشت: شهادت جانسوز جمعی از همکاران آتش‌نشانی تهران را تسلیت عرض می‌کنیم و به همین مناسبت، برنامه ویژه‌ای در روز شنبه جهت ادای احترام به شهدای آتش‌نشان در سمنان اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: در راستای تقدیر از زحمات پرسنل خدوم چهار مرکز آتش‌نشانی سمنان، دانش‌آموزان مدارس همجوار با اهدای گل و ادای فاتحه نسبت به روح شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکوی تهران ادای احترام خواهند کرد.
 پیام تسلیت مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان به شهردار و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر سمنان به مناسبت شهادت آتش‌نشان‌های غیور کشورمان در حادثه حریق و ریزش ساختمان پلاسکوی تهران به شرح زیر است:
ولا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا؛ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یرزَقون (سوره مبارکه آل‌عمران/ آیه 169)
(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
آدمی انسانیت خود را تحقق نمی‌بخشد؛ مگر آنجا که جان زمینی خویش را در راه آرزوی انسانی به خطر اندازد و چه انسان‌ها که این‌گونه انسانیت را حقیقت می‌بخشند و درست در همان لحظه که باید میان ماندن و حرکت به‌سوی آرمانی انسانی راهی را انتخاب نمایند، ماندن را مدیون خویش نمی‌کنند و بار سفر برمی‌بندند.
بدرقه راه آنانی که این‌گونه می‌روند، اشک مادرانی است که چشمانشان تا سال‌ها برای دیداری دوباره به در دوخته می‌شود و یک ملت مدیون این مادران و این فرزندان است که این‌گونه جان خویش را در طبق اخلاص نهاده‌اند.
امروز ایران اسلامی بار دیگر شاهد رشادت چنین فرزندانی بود که در جدال با آتش و آهن، جان خویش را در راه نجات زندگی همنوعان خویش فدا نمودند و بار سفر از میان ما بستند. این رفتن و فداکاری هرگز در قاموس کلمات نمی‌گنجد و کلمه در مقابل توصیف آن حقیر است.
 ضمن تسلیت به خانواده درگذشتگان حادثه ساختمان پلاسکو، از خداوند متعال صبر و آرامش برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحین این حادثه مسألت داریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار