کد خبر: 834041
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
رئیس سازمان جهادی کشاورزی استان سمنان گفت: 86 میلیارد تومان در قالب تسهیلات رونق تولید به واحدهای کشاورزی استان پرداخت شده است.

سید حسن میرعماد در حاشیه نشست هماهنگی گزارش‌های استانی در سالن کوثر استانداری سمنان، افزود: با پرداخت این مقدار تسهیلات رونق تولید، شاهد افزایش و کیفیت محصولات تولیدی در بخش کشاورزی خواهیم بود.
وی با اشاره به دیگر تسهیلات ویژه حوزه کشاورزی، گفت: 12 میلیارد تومان تسهیلات نیز برای نوسازی تجهیزات و ادوات کشاورزی به منظور افزایش تولید در سال 95 در استان پرداخت شد.
وی، میزان تسهیلات رونق تولید به واحدهای کشاورزی استان سمنان را 860 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد:
میرعماد افزود: سمنان از ظرفیت های مهمی در کشاورزی برخوردار است که باید با نوسازی ادوات کشاورزی در افزایش تولید در این استان بکوشیم.
وی ادامه داد: در سال 95 بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و پیگیری های دولت تدبیر و امید تاکنون به بیش از 502 واحد کشاورزی استان سمنان تسهیلات مختلف این حوزه پرداخت شده است که این امر تاثیر بسزایی در اشتغال زایی خواهد داشت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: 240 میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی به منظور افزایش اشتغال و رونق تولید در بخش کشاورزی، دام و طیور برای صاحبان این واحد ها تخصیص یافته است که با پرداخت این اعتبارات از سوی بانک های عامل، گامی اساسی در افزایش رونق تولید در استان سمنان برداشته می شود.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان نیز خاطر نشان کرد: در ماه دی 95 بیش از 70 گزارش از مهم ترین اقدامات این سازمان به وزاتخانه مربوط ارسال شد و جلسه های کارگروه تسهیل و رفع موانع نیز به صورت هر هفته یک بار برگزار می شود.
بهروز اسودی افزود: بخش های مختلف صنعت و بازرگانی این سازمان گزارش هایی در رابطه با مهم ترین اقدامات انجام شده در 9 ماه سال 95 به استانداری سمنان ارسال کرده اند و برنامه های رونق اقتصادی تا پایان سال 95 در استان همچنان ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: بازدیدهای میدانی از واحدهای صنعتی و تولیدی و برگزاری نشست های تخصصی با بانک های عامل برای ارایه تسهیلات به واحد های صنعتی از برنامه های هفتگی این سازمان در استان است.
در استان سمنان 633 واحد صنعتی و کشاورزی به میزان 342 میلیارد تومان تاکنون تسهیلات رونق دریافت کرده اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار