کد خبر: 833921
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداری ارومیه گفت: شهر ارومیه از شهرهای پیشتازدر نوسازي ناوگان تاکسيراني در بين كلانشهرهاي كشور است.

فخرالدین معصوم زاده در گفت وگو باجوان با اشاره به فرسوده بودن 1700 دستگاه از تاکسي هاي ناوگان تاکسيراني اين شهربیان کرد:  از اين تعداد 1100 متقاضي براي نوسازي ثبت نام کرده اند که تاکنون بيش از 400 دستگاه از اين تعداد تبديل به احسن شده است.

وی با تأکيد بر اينکه بقيه متقاضيان نيز تا پايان سال خودروهاي نو را تحويل مي گيرند، از دارندگان تاکسي هاي فرسوده خواست تا هرچه زودتر در فرصت باقيمانده نسبت به ثبت نام اقدام  کنند.

معصوم زاده با بیان اینکه فعاليت و تردد تاکسي هاي فرسوده از سال آينده ممنوع و مورد اعمال قانون قرار ميگيرد،  افزود: از سال آينده همه خدمات براي تاکسي هاي فرسوده از جمله مرخصي، صدور يا تمديد کارت شهري، بيمه تأمين اجتماعي، منوط به تبديل به احسن شدن و يا ثبت نام و در طرح نوسازي اين تاکسي ها خواهد بود درغير اينصورت، ممکن است منجر به توقيف خودرو و لغو پروانه فعاليت گردد.

وی  ابراز کرد: همه تاکسيراناني که خودرو فرسوده دارند و تاکنون اقدام جدي براي نوسازي نداشته‌اند بايد در اين جهت قدم بردارند.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداری ارومیه افزود: موضوع نوسازي ناوگان از نظر سازمان بسيار مهم و حياتي است و به هيچ عنوان قابل چشم‌پوشي نيست و در واقع خودروهايي که فاقد معاينه فني هستند به محض ورود به سطح شهر اعمال قانون و جريمه براي آنها صادر مي‌شود.

وی يادآورشد: براي هر دستگاه خودرو 20 ميليون تومان وام بانرخ سود 16 درصد تعلق مي گيرد که بازپرداخت آن در اقساط 48 ماهه حداکثر ظرف مدت 4 سال  است و شرايط ضمانتي آن نيز آسان است بطوري با معرفي يک ضامن مورد تاييد بانك تسهيلات مذكور پرداخت مي گردد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر