کد خبر: 833671
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي در سينما و تلويزيون روز به روز مهجور‌تر مي‌شود.
مبين سپهوندي
كاري با حمايت از آثاري مثل فروشنده و سلام بمبئي و... نداريم، ولي آثار ارزشي و انقلابي را به گونه‌اي ناديده گرفته‌اند كه ديگر نمي‌توان سكوت كرد.
از وقتي كه «يتيم‌خانه ايران» را نديدند و با كمترين سالن و حمايت، اكران آن شروع شد، فيلمي ضداستكبار كه دست خباثت و جنايت انگليس را بيش از پيش رو مي‌كند را رها كردند.
جشنواره فيلم فجر كه ادعا و نام انقلاب را به دنبال خود دارد، فيلم ضد سعودي را راه نمي‌دهد!
فيلم سينمايي امپراطور جهنم با بازي استاد علي نصيريان، رسانه‌هاي سعودي و غربي را لرزاند، به طوري كه صداي اعتراض‌شان به اين فيلم شنيده مي‌شد.
اين فيلم ارزشي مهم را كه فرقه ضاله وهابيت و جنايات تكفيري‌ها را زير ذره‌بين برده و به خوبي نشان مي‌دهد، به جشنواره فيلم فجر راه نمي‌دهند؟!

اين تحقيرها و كم لطفي‌ها نسبت به چنين اثر ارزشي و ضداستكبار خيانت است.
حالا هم كه اين پيكان تيز خيانت را به سوي برنامه ثريا نشانه گرفته‌اند.
جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي، در برابر اين تحقيرها و كم‌لطفي‌ها ساكت نمي‌نشيند. ما اجازه نمي‌دهيم برنامه ثريا هم مثل يتيم خانه ايران مهجور بماند. ما اجازه نمي‌دهيم برنامه ثريا تعطيل شود. تا به حال همين جبهه فرهنگي بوده كه پشت سر اين آثار ايستاده...  همانطور كه با همه وجود از اثر بي‌نظير يتيم خانه ايران حمايت كرده و مي‌كنيم، از امپراطور جهنم و ثريا هم حمايت مي‌كنيم.  اجازه نخواهيم داد كه آثار ارزشي تعطيل شوند و امثال سلام بمبئي و فروشنده اوج بگيرند.
افسران جنگ نرم در برابر اين مسائل بايستند و مواظب آثار ارزشي جبهه فرهنگي و ارزشي انقلاب اسلامي ايران باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار