کد خبر: 833420
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
زن جيب‌بر سابقه‌دار بعد از سرقت وسايل يكي از مسافران مترو در حال فرار بود كه گرفتار شد.
ساعت 13 روز شنبه، يازدهم دي‌ماه بود كه مأموران پليس ايستگاه مترو دروازه دولت با شنيدن فرياد دعواي دو زن خود را به محل رساندند. يكي از زنان با نشان دادن زن ديگر مدعي شد كه او سارق است و محتويات كيف او مثل گوشي‌ تلفن همراه و اوراق شناسايي را سرقت كرده است. بعد از آن بود كه اين دو زن به اتاق پليس مترو منتقل شدند. مأموران پليس در بازرسي از كيف زن جوان مدارك شاكي را كشف كردند. همچنين از كيف وي اوراق شناسايي متعلق به افراد ديگر و چند گوشي تلفن همراه هم كشف شد.

از آنجا كه احتمال مي‌رفت زن جيب‌بر از مجرمان سابقه‌دار باشد، وي به همراه پرونده‌اش به اداره هفدهم پليس آگاهي تهران منتقل شد. خيلي زود معلوم شد كه سميه. م 35 ساله از مجرمان سابقه‌دار است. او يك بار سال 89 در محدوده ميدان تجريش هنگام جيب‌بري بازداشت شده و به زندان افتاده بود. همچنين يك سال قبل مأموران پليس او را در خيابان لشكر هنگام سرقت وسايل داخل خودرو بازداشت و روانه زندان كرده بودند.  سميه وقتي در اين‌باره تحقيق شد، گفت كه بي‌گناه است و از مدارك كشف شده داخل كيفش هم خبر ندارد.

او گفت احتمالاً يك نفر مدارك را سرقت كرده و آنها را داخل كيف من گذاشته است! روز حادثه از خيابان پيروزي سوار مترو شدم تا به خانه يكي از بستگانم در لويزان بروم، اما نمي‌دانم كه چطور سر از قطار خط 4 در آوردم و گرفتار شدم.  مركز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ از شاكيان درخواست كرد تا براي طرح شكايت از متهم به اداره هفدهم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار