کد خبر: 833322
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
شبکه العالم معاونت برون مرزی به مناسبت سالگرد شهادت روحانی برجسته شیعه عربستانی شیخ نمر باقرالنمر ویژه برنامه هایی در این خصوص تهیه و پخش کرد.

شبکه العالم معاونت برون مرزی به مناسبت سالگرد شهادت روحانی برجسته عربستانی" شیخ نمر باقرالنمر " ویژه برنامه هایی در این خصوص تهیه و پخش کرد.

برنامه " مع الحدث " با موضوع " اعدام شیخ نمر یک سال گذشت " که با دعوت از کارشناسان سیاسی خالد الرواس از بیروت، جاسب الموسوي از کشور عراق و سامح العطفي از لندن به تحلیل جایگاه شخصیت شیخ نمر پرداخته شد.

برنامه انقلاب الصوره به مدت 50 دقیقه با کارشناسی حسن حردان از بیروت ، برنامه " پانوراما " و با حضور کارشناسان سیاسی " ساهر العريبي " و " هيثم حسون" از لبنان نیز در ایام بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت روحانی برجسته عربستانی شیخ نمر پخش شد.

تهیه و پخش 16 خبر و گزارش پیرامون سالگرد شهادت العالم از کشور های ایران ، عراق ، لبنان ، بحرین و انعکاس آن در بیش از 30 بخش خبری و پوشش زنده سخنرانی شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان از بیروت و همچنین انعکاس سخنرانی حضرت آیت الله محسن اراکی درقم ، آیت الله اختری در مشهد و تهران از دیگر اقدامات شبکه العالم به مناسبت سالگرد شیخ نمرباقرالنمر است.

اداره کل تولید العالم نیز با تهیه مستندی به نام " شهید عدالت" و پنج وله و کلیپ سالگرد نخستین شهادت آیت الله نمر این روحانی عالیقدر را گرامی داشت.

پایگاه خبری العالم و شبکه های اجتماعی نیز با قرار دادن 82 پست ، ویژه سالگرد شهادت آیت الله نمر به انعکاس آن در فضای مجازی پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار