کد خبر: 833027
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل خبر داد:
سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: ما در روزهای اخیر شاهد تحقق وعده های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر به استان اردبیل بودیم.

داود شایقی در گفتگو با خبرنگار جوان آنلاین در اردبیل، اظهار کرد: نوبخت در سفر یک ماه پیش خود به استان اردبیل قول تخصیص 100 درصدی اعتبارات راه آهن اردبیل و پرداخت مطالبات پیمانکاران پروژه راه آهن اردبیل میانه را داده بود که با اختصاص 57 میلیارد تومان اعتبار در مجموع به تمام تعهدات خود عمل کرد.

وی گفت: در کنار تخصیص صد درصدی اعتبار راه آهن اردبیل- میانه در سال جاری 38 میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران نیز پرداخت شد تا این پروژه در مسیر تکمیل خود جان دوباره ای بگیرد.

دبیر شورای برنامه ریزی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برای تکمیل فاضلاب شهر نیر که اهمیت فوق العاده ای را در ارتقای کیفیت آب شرب اردبیل و سرعین خواهد داشت بیش از 10 میلیارد تومان قرار بود منابع اختصاص یابد که در این زمینه نیز 100 درصد تعهدات انجام شده است.

شایقی تصریح کرد: انجام همه این تعهدات در استان اردبیل امیدواری زیادی را ایجاد کرده است تا بتوانیم پروژه های اساسی و زیربنایی را در استان همچون راه آهن، تامین آب شرب و شبکه فاضلاب در سال جاری و سال آینده به سرانجام برسانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر