کد خبر: 832945
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
قائم‌مقام سازمان اوقاف و امور خیریه:
قائم‌مقام سازمان اوقاف و امور خیریه از حجم بالای عملیات عمرانی در بقاع متبرکه و موقوفات کشور خبر داد.
 عبدالرضا عابد در جریان سفر به استان سمنان، در پاسخ به این سؤال که سامانه جامع موقوفات در حال حاضر در چه مرحله‌ای قرار دارد و چه تعداد موقوفات در سامانه به ثبت رسیده، اظهار کرد: اطلاعات موجود در سامانه و نرم‌افزار به‌صورت دقیقه‌ای در حال تغییرات و تحولات جدید است.
وی افزود: عملکرد سامانه جامع موقوفات نسبت به آمار و اطلاعاتی که داریم و برنامه پیش‌بینی‌شده مطلوب است؛ اما هنوز تا دستیابی به هدف موردنظر فاصله داریم، البته این سامانه در حال حاضر جوابگو است و باید تکمیل شود.
قائم‌مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به آمار موقوفات ثبت‌شده در سامانه جامع موقوفات بیان کرد: این آمار متعدد است و هر استان موقوفات جدید و قدیم دارد.
عابد با اشاره به حجم عملیات عمرانی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: حجم عملیات عمرانی این سازمان نسبت به برنامه‌ای که در سال داریم و با توجه به حجم کل موقوفات و درصدی که در استان مشخص شده، بنا به نیات واقف و عوایدی که دارد و استقبال مردم و نگاهشان به این بخش در حد مطلوب است.
وی با اشاره به اجرای طرح‌های جدید در بخش موقوفات خاطرنشان کرد: در موقوفات به نیات واقف توجه و طرح‌ها بر اساس همان نیت اجرا می‌شود و موقوفات در بخش‌های تجاری، اداری، مسکونی، کشاورزی و معادن است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار