کد خبر: 832938
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
رئیس بیمارستان 29 بهمن تبریز:
رئیس بیمارستان 29 بهمن تبریز با بیان اینکه فعلا علت فوت کودک 15 ماهه تبریزی مشخص نشده است، گفت: با توجه به اینکه این کودک کمتر از 6 ساعت در بیمارستان بستری بوده برای تشخیص علت مرگ پرونده به پزشکی قانونی ارسال شده است.

لیدا حیدری  در خصوص وضعیت پرونده فوت کودک 15 ماهه متوفی اظهار کرد: کودک متوفی با تشخیص اسهال، استفراغ و تب در بیمارستان 29 بهمن تبریز بستری شده که از یک هفته قبل از بستری شدن کودک این علایم  را داشته است.

وی با بیان اینکه مادر این کودک به همراه یکی از نزدیکان که پزشک متخصص بیمارستان بوده اقدام به بستری کودک کرده‌اند، گفت: این کودک در زمان بستری شدن تحت نظر متخصص کودکان بیمارستان قرار گرفت.

رئیس بیمارستان 29 بهمن تبریز افزود: بعد از بستری شدن کودک، دستورات دارویی و آزمایشات مختلف انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه حوالی ساعت یک نصف شب که درمان آنتی بیوتیک آغاز شده و کودک بی‌حال‌تر می‌شود، زمانی که حال کودک وخیم شده با پزشک متخصص کودکان مقیم تماس گرفته و بلافاصله پزشک اقدامات درمانی را  انجام می‌دهد.

حیدری ادامه داد: روند اقدامات درمانی مورد تأیید بیمارستان بوده و هیچ کم و کسری در زمینه خدمت‌رسانی وجود نداشته است.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود  با بیان اینکه بعد از اقدامات درمانی همچنان حال کودک وخیم بوده و در نهایت دچار تشنج می‌شود، افزود: تا ساعت سه نصف شب اقدامات احیا برای کودک ادامه می‌یابد که این عملیات موفقیت‌آمیز نبوده که با همه تلاش‌ها متأسفانه فوت کودک اعلام می‌شود.

رئیس بیمارستان 29 بهمن تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این کودک کمتر از 6 ساعت در بیمارستان بستری بوده و از یک هفته قبل از بستری شدن دچار مشکل بوده، از این رو برای تشخیص علت مرگ نوزاد پرونده به پزشکی قانونی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز ارسال شده است.

وی تصریح کرد: فعلا علت فوت مشخص نشده و در حال بررسی توسط پزشک قانونی و مراجع قانونی بوده و به محض اعلام تشخیص نتیجه نهایی گزارش خواهد شد.

حیدری با اشاره به اینکه رسانه‌ها در این موارد حساسیت فراوانی نشان می‌دهند باید در سایر موارد و به‌دست آوردن صحت و سقم موضوع نیز حساسیت نشان دهند، گفت: اقدامات درمانی در این بیمارستان به صورت دقیق و علمی صورت گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر