کد خبر: 832767
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تا پایان امسال ۵ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان خلخال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،سیدحامد عاملی در بازید از شهرک صنعتی خلخال اظهار داشت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده و براساس پیشرفت در اجرای پروژه‌های صنعتی و تولیدی در دست اجرا در شهرستان تا پایان امسال 5 واحد صنعتی و تولیدی در خلخال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد:‌ این واحدهای تولیدی و صنعتی شامل واحدهای قندریزی، پرو فیل پی.وی.سی، سنگ‌بری، لوازم ورزشی و قطعات استیل است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه‌های در حال اجرا بوده و تا پایان سال زمینه برای بهره‌برداری از آنها فراهم می‌شود.

وی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری و اشتغال در این واحدهای بیان کرد: در مجموع 58 میلیارد و 26 میلیون ریال برای این واحدها سرمایه‌گذاری شده که با اشتغالزایی مستقیم برای 43 نفر تا پایان سال در شهرستان خلخال شاهد به بهره‌برداری رسیدن این واحدها خواهیم بود که انتظار می‌رود با این امر توسعه اشتغال و تولیدات بومی شهرستان میسر شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نوآوری در تولید را مهم دانست و افزود: باید در فرآیند تولید تا بازار مصرف نوآوری داشت چرا که این گونه می‌توان به بهترین سود ممکن دست یافت و از مزایای تولید به بهترین نحو ممکن بهره برد.

وی با اشاره به ظرفیتهای داخلی استان اردبیل در حوزه تولید و اشتغال گفت:‌ در استان سعی کرده‌ایم از تمامی ظرفیتها استفاده کنیم چرا که مهمترین بخش از سیاستهای اقتصاد مقاومتی استفاده از ظرفیتهای داخلی بوده و این امر با جدیت در استان پیگیری می‌شود که تحقق آن نیازمند همکاری و تلاش همه‌جانبه مسئولان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با تاکید بر همکاری هر چه بیشتر بانک‌ها در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه‌فعال استان اظهار کرد: برای پیگیری مشکلات بانکی تولیدکنندگان جلسات متعددی با بانکهای عامل و ادارات مربوطه در استان برگزار شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر