کد خبر: 832709
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز عملیات امداد و نجات حادثه فوت سه کارگر پیمان‌کار شرکت برق در حفاری تونل انرژی را تشریح کرد.
آتش پاد داوود طالب‌نژاد گفت: ظهر روز جمعه ۲۴ دی‌ماه، با اعلام وقوع حادثه رانش مسیر زیرزمینی در خیابان خاقانی، ماموران آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری تبریز با توجه به نزدیکی حادثه به ایستگاه مرکزی، در اسرع وقت خود را به محل رساندند؛ با رسیدن ماموران به محل حادثه،  مشخص شد حادثه مربوط به «تونل انرژی شرکت برق» است و پنج تن از کارگران پیمان‌‌کار این شرکت در زیر آوار مدفون شده‌اند.

وی اضافه کرد: کارگران جهت تحکیم‌کاری وارد عمق ۱۲ متری زمین شده بودند اما سستی لایه های خاک و نبود شرایط لازم برای فعالیت در عمق کانال، موجب رانش ناگهانی شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز ادامه داد: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی، دو نفر از کارگران زنده از آوار خارج شدند اما متاسفانه علی‌رغم حضور به موقع آتش‌نشانان شهرداری تبریز، حادثه به قدری آنی و سنگین بود که سه‌ تن از کارگران مدفون در زیر آوار، جان خود را از دست دادند.

آتش‌پاد طالب‌نژادخاطرنشان کرد: علی رغم  وجود تاسیسات فنی در عمق ۱۲ متری زمین و احتمال ادامه رانش، عملیات بیرون‌آوردن متوفیان، با موفقیت صورت گرفت.

وی با تسلیت فوت کارگران یادشده، یادآور شد: به عنوان خدمتگزاران ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری تبریز، امیدوار بودیم که این عملیات پیچیده و دشوار با نجات سه کارگر زحمتکش همراه باشد، که متاسفانه به دلیل حجم سنگین آوار، این امر میسر نشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر