کد خبر: 832536
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با تمامی قوا آمادگی میزبانی رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۷ کشتی فرنگی در استان اردبیل را داریم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ایوب بهتاج در جلسه بررسی توسعه فعالیت‌های ورزشی در اردبیل اظهار داشت: با تمامی توان و قوا آمادگی میزبانی رقابتهای جام جهانی 2017 کشتی فرنگی در استان اردبیل را داریم، چرا که استان اردبیل در طول سالیان گذشته به موفقیتهای بزرگی در این زمینه رسیده است و افراد نام‌آوری را تربیت نموده است.

وی افزود: با توجه به این‌که استان اردبیل یکی از قطبهای موفق در رشته کشتی فرنگی بوده، بنابراین این موضوع می‌تواند یک دلیل اصلی و مهم برای درخواست میزبانی برگزاری این مسابقات باشد تا بتوانیم از این طریق به موفقیتها و نتایج بسیار موثری در رشد و توسعه حوزه ورزشی در استان اردبیل برسیم و به تمامی اهداف خود در این زمینه نائل آییم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از اهداف مهمی که برای میزبانی رقابتهای بین‌المللی در این استان داریم، می‌توان به عواملی از جمله تقویت تعلف خاطر ورزشکاران و افزایش استقبال ورزشکاران در رقابتها اشاره کرد که به طور حتم این میزبانی بسیار موفق و تاثیرگذار خواهد بود که امیدواریم حمایتهای مسئولان در راستای رسیدن به این اهداف شامل حالمان باشد.

بهتاج بیان کرد: خوشبختانه تمامی امکانات لازم برای برگزاری این رقابتها در این استان فراهم شده که امیدواریم با پیگیری‌های انجام یافته بتوانیم به هدف مورد نظرمان برسیم و موفق به میزبانی برگزاری رقابتهای جام جهانی کشتی 2017 باشیم و ورزش منطقه را دچار تحول عظیمی کنیم.

وی تصریح کرد: سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده میزبان مناسبی برای این مسابقات خواهد بود که امیدواریم فدراسیون کشتی هم با توجه به سابقه اردبیل در کشتی فرنگی و امکانات موجود، میزبانی این رقابتها را به اردبیل واگذار کند و ما را در رسیدن به اهدافمان رهنمون شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر