کد خبر: 832531
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
مدیر کل ورزش وجوانان آذربایجان غربی خبرداد
مدیر کل ورزش وجوانان آذربایجان غربی از عدم افتتاح ورزشگاه 15هزار نفری در بهمن ماه سال جاری خبر داد وگفت: عدم تخصیص بودجه مناسب برای افتتاح این پروژه عامل اصلی تاخیر در افتتاح این پروژه بوده است.

قدرت الله چمن گلی درگفت وگو با خبرنگار جوان اظهارداشت: 12میلیارد تومان برای افتتاح ورزشگاه 15هزار نفری نیاز است که 6میلیرد تومان آن توسط استانداری تامین شده ولی مابقی بوددجه از طریق دولت اختصاص نیافته است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی انجام یافته در مورد این ورزشگاه اشاره کرد: تاکنون این ورزشگاه 88درصد پیشرفت فیزیکی داشته است واین در حالی است که یک ماه قبل این میزان کمتر از 80در صد بود.

چمن گلی افزود: تاکنون وزیر واستاندار برای افتتاح این پروژه از آن سرکشی به عمل آورده اند وقول های مساعدی برای افتتاح آن داده اند.

مدیر کل ورزش وجونان استان با اشاره به اینکه به اینکه ورزشگاه 15هزار نفری شرستان ارومیه قراربود در در 22بهمن ماه افتتاح شود افزود: به دلیل عدم تخصیص بودجه از سوی دولت فعلا افتتاح این پروژه ها به تاخیر افتاده است.

این مسئول به وعده دولت قبل مبنی بر افتتاح این ورزشگاه در سال 92اشاره کرد وخاطر نشان کرد:این ورزشگاه قرار بود تا پایان سال 92 به افتتاح برسد ولی بازهم مشکل تخصیص اعتبار مانع از آن شد که به افتتاح برسد.

وی اضافه کرد: با سفرریاست جمهوری به ارومیه، 32 میلیارد تومان برای افتتاح ورزشگاه های نیمه کاره استان اختصاص یافت ولی به دلیل کمبود منابع مالی هنوز بودجه ای برای اختصاص به آن ها تخصیص نیافته است.





نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر