کد خبر: 832527
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: باشگاهی که با هیات‌های ورزشی استان همکاری نکند مجوز آن باطل می‌شود چون هدف ما از راه‌اندازی باشگاه‌ها رسیدن به مرحله قهرمانی است.

به گزارش جوان از کردستان، حامد جولایی در نشست مشترک مسؤولین ورزش بانوان استان با نواب روسای هیات‌های ورزشی کردستان، ضمن تسلیت ارتحال جانگداز آیت‌الله علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی اظهار داشت: 350 هیات ورزشی در سطح استان کردستان وجود دارد که به جز چند رشته خاص، بانوان در تمام شهرستان‌های استان دارای نایب رئیس هستند.

وی به اعتبار اختصاص یافته به بخش بانوان اشاره کرد و افزود: از کل اعتباری که به ورزش استان اختصاص داده شد، 50 درصد آن به ورزش بانوان تعلق گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از کمک شهرداری‌های استان کردستان به ورزش بانوان در سال گذشته خبر داد و گفت: بالغ بر 400 میلیون تومان به ورزش بانوان استان کردستان در شهرستان‌های تابعه اختصاص یافته است.

جولایی با بیان اینکه 313 باشگاه ورزشی در بخش خصوصی در سطح استان کردستان دایر است که بیشترین آن به بانوان اختصاص دارد، افزود: در استان کردستان استعدادهای درخشانی وجود دارد که با همت هم ما باید شکوفا شود و در راستای حل مشکلات این سرمایه‌های انسانی و ورزشکاران نیرومند تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی با بیان اینکه من از حق هیچ ورزشکاری کوتاه نمی‌آیم، گفت: با توجه به زحمات ورزشکاران در استان کردستان که چندین برابر دیگر استان‌ها پشتکار و بهترین استعدادها را در خود دارند باید افکار غلط را کنار گذاشته و برای رشد وشکوفایی این نیروها تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

وی به وظایف نایب رئیس امور بانوان در حوزه ورزش اشاره کرد و افزود: هر کدام از شما مسؤول برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مربوط به ورزش بانوان هستید باید در این زمینه استعدادیابی در هر کدام از رشته‌های ورزشی را انجام دهید.

جولایی خطاب به نواب روسای بانوان هیأت‌های ورزشی استان، افزود: شما باید با روسای هیات‌ها تعامل داشته و در این زمینه گزارش ارائه دهید تا ورزش استان با چالش روبه‌رو نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: باشگاهی که با هیات‌های ورزشی استان همکاری نکند مجوز آن باطل می‌شود چون هدف از مجوز به راه‌اندازی باشگاه‌ها در سطح استان، فقط درآمدزایی نیست بلکه خروجی و رسیدن به مرحله قهرمانی مهم‌ترین هدف ما است.

جولایی از اختصاص 20 میلیون تومان به هر کدام از هیات‌های ورزشی استان خبر داد و تصریح کرد: می‌توان از این اعتبار برای فعال‌کردن استعداد بانوان در رشته‌های مختلف تلاش کرد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران ما در کل کشور افراد فقیری هستند، گفت: تنها با کمک نایب رئیس و رئیس هیات‌ها می‌توان ارتباط خوبی در راستای استحقاق ورزشکاران در سطح استان فراهم کرد.

جولایی ضمن بیان این مطلب که استعدادیابی در سطح بانوان در حد صفر است، گفت: در این راستا همکاری و هماهنگی آنان را برای پیشرفت ورزش بانوان استان لازم و ضروری دانست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر