کد خبر: 832217
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان اعلام کرد:
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با اشاره به اختلات ایجاد شده بیان داشت :اختلالات ۵۰ روزه آنتن دهی در سطح شهر اصفهان بازسازی بیش از ۴۵۰ نقطه سایت در شهر اصفهان است که ۳۰ تیم اجرایی به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند وتاکنون بیش از ۸۰ درصد از عملیات بازسازی به پایان رسیده است. که البته سعی شده با کمترین اختلال این عملیات تاپایان سال به اتمام برسد

     حسین کشایی آرانی با اشاره به اینکه اولین سایت تلفن همراه استان اصفهان از سال ۷۳ فعالیت خود را آغازکرد گفت: دو هزار و ۵۰۰ سایت در ۱۴۰۰ نقطه استان اصفهان در این عملیات به صورت کامل بازسازی خواهند شد وعلاوه بر بازسازی تجهیزات، ارتقای شاخص‌های خدمات رسانی از جمله ارائه خدمات نسل سوم و چهارم در همه شهرهای استان اصفهان در دستور کار شرکت مخابرات قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: در این راستا طی سال‌های توسعه این سایت‌ها در استان اصفهان در هر دوره تجهیزاتی از شرکت‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته که نوع ارائه خدمات آنها نیز به لحاظ کیفی متفاوت بوده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه با رایزنی با شرکت همراه اول یکسان‌سازی تجهیزات مخابراتی استان در دستور کار شرکت مخابرات قرار گرفت، افزود: بر این اساس طراحی شبکه یکپارچه مخابراتی برای استان اصفهان انجام و در حال حاضر عملیات اجرایی این یکسان سازی نیز آغاز شده است.

کشایی آرانی با بیان اینکه عملیات بازسازی تجهیزات مخابراتی استان اصفهان با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان اجرایی شده اضافه کرد: این پروژه از ابتدای آذرماه و از شهر اصفهان در استان آغاز شده است و تا پایان سال جاری در همه استان اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در گذشته تنها در ۱۳ الی ۱۴ نقطه از شهر اصفهان خدمات نسل چهار ارائه می‌شد، تصریح کرد: با اجرای این عملیات بازسازی در همه نقاط شهر اصفهان و ۳۷ شهر دیگر استان خدمات نسل چهار ارائه می‌شود.

کشایی آرانی با بیان اینکه در حال حاضر همه خدمات تحت موبایل مورد استقبال قرار دارد، گفت: از این پس باید توجه داشته باشیم که توسعه خدمات مخابراتی طرحی ملی است و دستگاه قضایی، شهرداری‌های استان، نیروی انتظامی و دیگر نهادها با شرکت مخابرات همکاری لازم را داشته باشند..

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر