کد خبر: 832204
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
رئیس بنیاد شهید شهرکرد، سامان و کیار خبر داد
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های شهرکرد، سامان و کیار گفت: نصب تمثال شهدای شهر سامان تا پایان سال‌جاری در بلوار معلم این شهر نصب خواهد شد.

اسماعیل عسگری در نشست ستاد کارگروه ایثار و شهادت در شهرستان سامان با بیان اینکه عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است، افزود: ما باید تلاش کنیم ایثار و فداکاری‌های آنان را به نسل جوان امروزی منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون در این نشست مصوبات مطلوبی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان به تصویب رسیده است، افزود: با توجه به گردشگرپذیر بودن شهرستان سامان، نصب تمثال مبارک شهداء شهر سامان با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهرداری سامان تا پایان سال‌جاری در بلوار معلم این شهر نصب خواهد شد.

عسگری با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی گلزار مطهر شهدا در این شهرستان درحال پیگیری است، افزود: لازم است بخشداران مرکزی و زاینده‌رود با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های شهرکرد، سامان و کیار اظهار داشت: در این نشست مصوب شد معابر عمومی شهر سامان با نام‌گذاری شهدای شهر انجام شود و نام کمربندی شهر سامان با نام شهید ذالک‌زاده توسط اداره راه و شهرسازی انجام گیرد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با شهردار سامان مکانی را بر اساس دستورالعمل‌های صادره نسبت به تدفین ایثارگران و خانواده‌های شهداء در قطعه ایثار انجام می‌گیرد.

عسگری ادامه داد: در دهه مبارک فجر، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با هماهنگی فرماندار شهرستان سامان و بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر