کد خبر: 832199
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
هجمه‌ها به قوه قضائيه معلول برخورد اين قوه با فتنه‌گران و مرتبطان با برخي از دولتمردان است كه اين برخورد براي آقايان قابل تحمل نيست.
آيت‌الله محسن حيدري نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري، پشت پرده هجمه‌هاي اخير به قوه قضائيه را اهداف انتخاباتي دانست و گفت: غير از انتخابات هدف ديگري در كار نيست. وي افزود: اين هجمه‌ها معلول برخورد قوه قضائيه با فتنه‌گران و مرتبطان با برخي از دولتمردان است كه اين برخورد براي آقايان قابل تحمل نيست و سبب افشاي ماهيت آنها مي‌شود، از اين رو به نوعي انتقام‌گيري مي‌كنند تا دستگاه قضا را بترسانند و ارعاب كنند كه اين قوه نتواند به وظايف خود عمل كند.

امام جمعه موقت اهواز با بيان اينكه كساني كه در قوه قضائيه پرونده دارند و محكوميت پيدا كردند طبيعي است كه نسبت به اين قوه نگاه منفي پيدا مي‌كنند، اظهار داشت: افراد با اينگونه برخوردها در پي اين هستند كه آراي تمام محكومان قوه قضائيه را به سوي خود جذب كنند. وي ادامه داد: منطق صحيح و سياستمداري در اين مملكت اقتضا مي‌كند كه قوا به جان يكديگر نيفتند، بلكه بايد يكديگر را تأييد كرده و همگرايي داشته باشند تا اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران به خوبي پيش رود. آيت‌الله حيدري با اشاره به عملكرد دستگاه قضايي در برخورد با مفاسد ابراز داشت: اگرچه امكان دارد در برخي از سطوح قوه قضائيه كاستي‌هايي مشاهده شود اما در مجموع روند قوه قضائيه روند خوبي بوده و بحمدالله در مقابل مفاسد اقتصادي مواضع بسيار خوبي داشتند. وي عنوان كرد: دستگاه قضا از دانه درشت‌ها به هيچ وجه نترسيد و آنها را محاكمه كرد و همين سبب شده كه افرادي به حمايت از مفسدان اظهارات نسنجيده‌اي نسبت به دستگاه قضا و رئيس قوه قضائيه داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار