کد خبر: 831880
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
به غير از سپاه پاسداران كه پاي هميشگي، ثابت و لايتغيّر تخريب هاست؛ قوه قضائيه، مجلس و شوراي نگهبان گزينه هاي محتمل ديگر هستند...
مصطفي محمدي

عملكرد دولت يازدهم در سه سال و اندي كه از عمرش گذشته آنقدر بدون اتكا و بي رمق است كه روحاني براي جلب نظر مردم و گريختن از عنوان «رئيس جمهور 4 ساله»! و يا «دولت مستعجل»، چاره اي جز دو قطبي سازي در كشور برايش نمانده است.

واقعيت عملكرد ضعيف، اندك و حتي الكن دولت در حوزه هاي مختلف اجتماعي ، اقتصادي، فرهنگي و حتي سياست خارجي كه داعيه پيروزي و اجراي بازي برد برد در آن عرصه را دارند، ترجيع بند مطنطن اكثر منتقدين و حتي دلدادگان دولت يازدهم است. روحاني به عنوان قطعي ترين كانديد انتخابات دوره دوازدهم رياست جمهوري به درستي مي داند كه در اين دوره از انتخابات بر خلاف انتخابات سال 92 هيچ گاز انبر ، پيچ گوشتي و ابزار ديگري براي استيلاي بر رقباي انتخاباتي اش در دست ندارد؛ به همين علت قطعاً مشاوران و استراتژيست هاي! پيرامونش به وي توصيه كرده اند كه براي گذر از پيچ تاريخي انتخابات رياست جمهوري سال آينده بايستي فضاي جامعه را به هر شكل ممكن دو قطبي كند. بهترين گزينه براي اين اتفاق محمود احمدي نژاد بود كه با توجه به نهي رهبر انقلاب، اين برگ بسيار بسيار مهم از دست وي خارج شد. رو كردن مسئله دروغين املاك نجومي هم از كارايي لازم براي اجراي اين پروژه نيز عمر كافي را نداشت و با هول شدن برخي متفكران دولتي و بازي در زمان و مكان نا مناسب به شكلي غمگنانه از دست رفت!

به غير از سپاه پاسداران كه پاي هميشگي، ثابت و لايتغيّر تخريب هاست؛ قوه قضائيه، مجلس و شوراي نگهبان گزينه هاي محتمل ديگر هستند. از يك طرف مجلس بنابر برخي بررسي ها همنوا و هم ساز با دولت مي نوازد(لااقل تا كنون) از سوي ديگر شوراي نگهبان نيز به دليل زودتر از موعد بودن اقدامات انتخاباتي آن در تاييد يا ردّ چهره هاي مختلف- كه البته اين شورا استعداد و پتانسيل لازم را براي مورد حمله و هجمه قرار گرفتن دارد - در دستور كار و اقدام قرار نگرفته اند. به كلام ديگر فعلاً آتش تهيه رسانه هاي زنجيره اي و تئوريسين هاي! در سايه روي آنها متمركز نشده ، فقط گاه گاهي براي تست آمادگي ، استعداد و توانايي و همچنين محتمل بودن نياز به حمله مستقيم در آينده با توجه به اتفاقات بازهم محتمل!، نخود و لوبيايي با انگاره «تحركات ايذايي» به سوي شان ارسال مي گردد.

اما سپاه پاسداران و قوه قضائيه كه ظاهراً در ديدگاه استراتژيست هاي! در سايه، لقمه هاي چرب و چيل اما گلوگيري جلوه كرده اند؛ اهداف ثابت و غير قابل چشم پوشي به حساب آمده اند. از همين روست كه يك كانال تلگرامي با عنوان «آمد نيوز» كه داعيه حرفه اي گري و شرافت مندي در سطح و تراز بي بي سي فارسي و صداي امريكا را دارد، استارت و آغاز كار را با ارائه تحليل ها و اخبار درگوشي كه فقط منابع خبري ناشناس مرتبط به اين كانال تلگرامي از آنها مطلع هستند؛ به مخاطبانش حقنه مي كند. از برنامه فوق محرمانه سپاه براي بازداشت هاي گسترده چهره هاي متنفذ تجديد نظر طلب در بين آحاد بي شمار مردم چند محله خوش آب و هواي شمال تهران و ديگر اقصي نقاط من جمله توئيتر ، تلگرام و حتي فيس بوك! تا كودتا بر عليه خدمتگزاران اهل آبگوشت بُزباش و قورمه سبزي و ... در لابلاي اخبار بسيار متقن، مستند و قابل مشاهده اين كانال تلگرامي قابل رصد و احصا بوده و هست.

اما با توجه به نحوه هجمه و رويكرد تخريبي، تهييجي برخي افراد به قوه قضاييه كأنه قرار است رئيس قوه نيز يكي از نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري باشد ، به عنوان يكي از رقباي گردن كلفت و قَدَر قدرت احراز پست رياست جمهوري آينده ، شاه بيت و مطلع تمامي تراوشات ذهني استراتژيست هاي! در سايه و قلم به مزدهاي شاغل در رسانه هاي استيجاري تحت قيموميت روباه پير و خبيث كه با پشتوانه توان فيزيكي و حمايتي «فيل» و «الاغ» هاي امريكايي «عربده» مي نويسند؛ قرار گرفته است. در ميان هياهوي اين عناصر غوغا زيست و انگل مزاج همه جور جنسي پيدا مي شود كه البته تا به امروز هيچكدام شان حتي به نزديكي «شبه واقعيت» هم نرسيده چه برسد به حقيقت! و به همين جهت سرنشين و ماشين هاي انتحاري شان(به سبك داعشي ها) دچار سرگيجه شده و قبل از رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده، مي تركد.

سياهه برخي از اعوجاجات و اشتباهات قوه قضائيه از نظر اين استراتژيست هاي ! در سايه و قلم به مزدهاي انگل مزاج رسانه هاي استيجاري جامعه جهاني! بدين شرح است: داشتن حساب هاي مخفي ، شخصي و يواشكي رئيس قوه قضائيه كه تا حالا هيچكس به غير از نمايندگان ادوار مجلس ، مسئولان دولتهاي قبلي و فعلي و نيز ديگر سران و مديران ارشد كشور وغيره و غيره از آنها اطلاع نداشته، همكاري نكردن در پرونده «ب ز» معروف و صدور حكم اعدام براي وي بدون هماهنگي قبلي با برخي از مرتبطين قبلي و دشمنان فعلي وي، زنداني كردن يك خائن به وطنِ گستاخ و زياده خواه كه التماس هايش به جامعه جهاني براي تحريم و منزوي كردن جمهوري اسلامي در سطح و تراز قصه دهقان فداكار و خدمتگزاري رئيس سابق صندوق ذخيره فرهنگيان به انقلاب و نظام!، نقل محافل و مهماني ها و دورهمي هاي مردم است، و همچنين گناه بزرگ و نابخشودني چرخاندن انگشت اتهام به سمت«ح.ف» صراف كه جستار كننده و يابنده ذخاير انقلاب و خدمتگزاران به محرومان و پابرهنگان جامعه در بين مديران پاكدست و ساده زيست است.

اميدواريم كه در انتخابات آتي با باز شدن مشت سپاه پاسداران در راه ايجاد امنيت و آرامش كشور و نيز مشخص شدن سهم قوه قضائيه در زنداني كردن نيروهاي خدوم به جامعه جهاني كه به غير از درخواست تحريم و منزوي كردن جمهوري اسلامي با تحريم هاي فلج كننده، هيچ چشمداشت و انتفاع شخصي را دنبال نكرده اند؛ كانديداي مورد نظر و مطلوب اين استراتژيست هاي! در سايه و رسانه هاي استيجاري و قلم به مزدهاي انگل مزاج و غوغا زيست هم به «جايگاه» شايسته و درخور دنيوي و اخروي اش برسد!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار