کد خبر: 831755
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان‌شرقی عنوان کرد
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: دولت برای روستائیان تولیدکننده، تسهیلات ارزان قیمت با نرخ حداکثر 8 درصد ارائه می‌دهد.

تقی کرمی در حاشیه اختتامیه دومین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایری کشور با بیان اینکه دولت برای روستائیان تولیدکننده، تسهیلات ارزان قیمت با نرخ حداکثر 8 درصد ارائه می‌دهد، اظهار داشت: در این دوره روستائیان و عشایر توانستند به نحو احسن محصولات خود را معرفی کنند به‌طوریکه از روستاهای توابع شهرستان هشترود یکی از هموطنان ما توانست 50 عدد دستگاه علف خوردکن خود را به ارزش 70 میلیون تومان به فروش برساند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره بر ارائه تسهیلات به دهیاران افزود: از سال 82، 415 میلیارد تومان به دهیاران تسهیلات داده شده که 300 میلیارد تومان آن در زمان دولت تدبیر و امید بوده است.

وی افزود: در طول سال جاری با16 هزار تن قیر رایگان 200 روستای استان قیرکشی شده است.

کرمی با اشاره بر اهداف عمده از برپایی این نمایشگاه تصریح کرد: معرفی محصولات روستائی، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان‌ها، معرفی سنت‌ها و آیین‌های روستایی و عشایری در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی از عمده‌ترین اهداف تشکیل این نمایشگاه بود.

وی ادامه داد: مدل شهرستان کندوان را در این نمایشگاه احداث کرده بودیم که جاذبه خاصی را به نمایشگاه بخشیده بود.

کرمی اضافه کرد: مهم‌ترین ثمره این نمایشگاه برای استان آذربایجان‌شرقی، معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان برای تبریز 2018  و معرفی فرش استان بود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی بیان کرد: غرفه استان به دلیل اینکه نمادی از مقبره الشعرا و مسجد کبود بود و به علت معرفی روستاهای هر شهرستان جزء برترین غرفه‌های این نمایشگاه بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر