کد خبر: 831609
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
اداره کل شیلات گلستان
قدس علوی مدیر کل شیلات گلستان با بیان اینکه گلستان مقام اول ماهیان سردابی را دارا است از تولید 300 تن قزل الا در این استان خبر داد

سید جواد قدس علوی در حاشیه بازید از مزارع پرورش ماهیان سردابی شهرستان علی آباد کتول تصریح کرد:: مراکز پرورش ماهیان سردابی باید با مدیریت صحیح از کلیه امکانات و ظرفیت ها در جهت تولید بیشتر استفاده نمایند.

وی با تاکید بر عملی کردن اقتصاد مقاومتی در مراکز تولید ماهیان سردابی استان بیان داشت: استفاده از امکانات و ظرفیت ها مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است و همه باید در راستای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

مدیر کل شیلات گلستان با اشاره به میزان تولید ماهیان سردابی در شهرستان علی آباد کتول اظهار کرد: شهرستان علی آباد کتول یکی از قطب های تولید ماهیان سردابی در استان است و با تولیدی بالغ بر 300 تن قزل آلا مقام اول را در این زمینه در استان داراست.

مهندس سید جواد قدس علوی با بیان اینکه اعتبارات لازم جهت مکانیزاسیون کردن مزارع پرورشی در استان و کشور پیش بینی شده است تصریح کرد: اعتبارات مناسب جهت مکانیزاسیون مزارع پرورشی در استان و کشور در نظر گرفته شده است و انتظار می رود پرورش دهندگان با استفاده از این امکانات بتوانند ضمن اصلاح مزارع خود با بهره برداری بهتر از این روشها تولید خود را افزایش دهند.

همچنین معاون آبزی پ
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر