کد خبر: 831596
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: براساس ارزیابی ها و نظارت های انجام شده از ابتدای امسال و با پرداخت تسهیلات به طرح های در معرض تعطیلی بیش از ۳ هزار و ۲۱۹ مورد تثبیت اشتغال انجام شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور استاندار اردبیل در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برگزار شد اظها کرد: تاکنون برای۱۰۴ طرح که در سامانه به ثبت رسیده است تسهیلات پرداخت شده که رقم آن بیش از ۱۳۲ میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه در قالب برنامه نظارتی تاکنون از ۶۴ واحد صنعتی بازدید داشتیم اضافه کرد: در ۵۷ مورد از این واحدها تسهیلات پرداخت شده در محل خود هزینه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در ۲۰ مورد از این واحدها بیش از ۲۵۶ نفر اشتغال جدید به ثبت رسیده و ۳ هزار و ۲۱۹ اشتغال نیز تثبیت شده است.

عاملی بیان کرد: ۱۰ مورد از این طرح ها شامل طرح هایی با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد بوده اند که دو مورد از آنها افتتاح شده و در ۸ مورد نیز نصب ماشین آلات در حال انجام است تا افتتاح و بهره برداری از آنها را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در ۴۶ مورد از این واحدها اگر تسهیلات بانکی به آنها پرداخت نمی شد این واحدها در مسیر تعطیلی قرار می گرفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر