کد خبر: 831096
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
پس از پخش زنده ۱۰۰۰ قسمت برنامه شبانه،
با برگزاری ویژه‌برنامه‌ای، سومین سالگرد آغاز تهیه و پخش زنده برنامه تلویزیونی مشارکتی «تبریزیم» گرامی داشته شد.
برنامه زنده «تبریزیم» از برنامه‌های مشارکتی اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌المللی شهرداری تبریز و سیمای سهند مرکز آذربایجان‌شرقی، چهاردهم دی ماه سال ۹۲، با مشارکت شهرداری تبریز و صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، با عنوان «شهریمیز» آغاز به کار کرد و بعد از مدتی، با نظرسنجی‌ها و برخی بازنگری‌ها، به نام کنونی تغییر عنوان داد.

«تبریزیم» به تهیه کنندگی «جمال پورفرج» و کارگردانی «محمد ندیمی» با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، معاونان، مدیران و شهرداران مناطق شهرداری تبریز و همچنین کارشناسان مرتبط با حوزه های مدیریت شهری، به بررسی مسایل مرتبط با شهر و مدیریت شهری تبریز می پردازد.


اطلاع رسانی در مورد رویدادهای مختلف مدیریت شهری، ارایه آموزش های شهروندی، گزارش های مستمر از پیشرفت پروژه های عمرانی و خدماتی، انعکاس برنامه ها، همایش ها و جشنواره های متعدد علمی، فرهنگی و هنری و بررسی مسایل و مشکلات شهروندان، از مهم ترین محورهای این برنامه تلویزیونی در حدود ۱۰۰۰ قسمت گذشته بوده است.

همچنین در جشن سه سالگی «تبریزیم» از عوامل و دست اندرکاران برنامه این برنامه فرهنگی و آموزشی تقدیر شد.

نظرسنجی از شهروندان در خصوص ارزیابی برنامه شهریمیز در طول سه سال گذشته، از جمله بخش های این ویژه برنامه  بود که مشارکت چشمگیر شهروندان را در پی داشت. بر اساس این نظرسنجی آنلاین، حدود ۷۹ درصد از شرکت کنندگان، محتوای کیفی برنامه «تبریزیم» را «عالی» ارزیابی کردند.

پخش «تبریزیم» با مسئولیت اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز هر شب ساعت ۲۰ به صورت زنده از ساختمان مرکزی شهرداری تبریز، ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر