کد خبر: 831045
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
گريزمان، توني کروس، نيمار يا بنزما
با شروع سال جديد و آغاز فصل نقل و انتقالات زمستاني، چشم‌ها به دنبال جابه‌جايي ستاره‌هاي بزرگ فوتبال دنياست. ستاره‌هاي گرانقيمتي كه هر كدام مي‌توانند گران‌ترين و جذاب‌ترين انتقال 2017 را رقم بزنند. در اين خصوص، نشريه تلگراف به 8 انتقال محتمل پيش‌رو پرداخته است.
آنتوان گريزمان:  ستاره فرانسوي اتلتيکومادريد كه سال‌هاي اخير درخشش فوق‌العاده‌اي داشته و توانسته مشتريان خوبي هم دست و پا كند بعيد است در اين تيم بماند. منچستر و چلسي جديدترين مشتريان گريزمان هستند، اما رابطه خوب او با پوگبا و اعتراف اين بازيكن به علاقه‌اش براي بازي كردن زير نظر مورينيو، شانس حضورش در اولدترافورد را بيشتر كرده است. با توجه به اينکه سال 2016 بعد از مسي و رونالدو از گريزمان به عنوان سومين بازيکن برتر جهان نام برده شد، ممکن است شياطين سرخ بار ديگر رکورد گران‌ترين بازيکن جهان را جا‌به‌جا کنند. 

توني کروس: ستون اصلي خط مياني تيم زيدان، ماه نوامبر قراردادش را با کهکشاني‌ها تمديد کرد تا جدايي‌اش از اين تيم دشوار شود، اما با توجه به اينكه گوارديولا و مورينيو از او به عنوان هدف اصلي براي تقويت خط مياني خود نام برده‌اند، من‌سيتي و من‌يونايتد، دو غول متمول فوتبال انگليس براي جذب او به شدت تلاش مي‌کنند. البته كروس كه در سال 2013 رئالي شد هميشه از علاقه‌اش به ماندن در اسپانيا مي‌گويد، اما بعيد نيست پيشنهاد پرطمطراق تيم‌هاي پولدار منچستر، او را براي مهاجرت به انگليس مجاب كند. 

نيمار: ستاره برزيلي بارسا روزهاي خوبي را در نوکمپ سپري نمي‌کند و امسال ضعيف‌ترين آمار گلزني در سال‌هاي اخير خود را ثبت کرد. مشکلات تمام نشدني مالياتي نيمار در اسپانيا و پيشنهادات گرانقيمت پاري‌سن‌ژرمن و منچستر، ممکن است ستاره ناراضي بارسلونا را مجاب به جدايي کند. البته مبلغ سنگين آزادسازي نيمار، کار مشتريان او را براي جذب اين بازيكن دشوار مي‌كند، اما مالکان متمول پاري‌سن‌ژرمن به کرات ثابت کرده‌اند براي جذب ستارگان، ترسي از پرداخت مبالغ کلان ندارند. 

لئوناردو بونوچي: تابستان امسال و بعد از پيوستن کونته به چلسي، بونوچي تا آستانه انتقال به چلسي پيش رفت، اما بيماري فرزند اجازه نداد او ايتاليا را ترک کند، اما به‌رغم پيوستن داويد لوييز به جمع آبي‌هاي لندن، هنوز هم کونته در رؤياي جذب بونوچي است و باتوجه به خداحافظي احتمالي جان تري و بالا رفتن سن كيهيل، اين مدافع باتجربه مي‌تواند با قراردادي 50 ميليون پوندي، لقب گران‌ترين مدافع تاريخ فوتبال جهان را از آن خود کند. 

پير آمريک اوباميانگ: ستاره دورتموند طي چند سال گذشته آمار گلزني خيره‌کننده‌اي در آلمان داشته و احتمالاً طبق سنت سال‌هاي اخير مبني بر ترک ستاره‌ها، به زودي از اين تيم جدا مي‌شود. اين بازيكن شخصاً علاقه زيادي به رئال دارد و مادريدي‌ها نيز او را جانشين رونالدو در درازمدت مي‌دانند، اما با توجه به اينكه گوارديولا هم به سبك بازي او علاقه زيادي دارد، بي‌شك زردپوشان به گران‌ترين پيشنهاد جواب مثبت مي‌دهد و سيتيزن‌ها نيز از پرداخت مبالغ زياد ترسي ندارند. 

ادنيسون کاواني: درصدد جدايي از پاري‌سن‌ژرمن است، اما با توجه به نياز شديد پي‌اس‌جي به اين مربي، جدايي او شايد در تابستان رقم بخورد. از يك‌سو شياطين سرخ در رؤياي تکرار زوج کاواني و زلاتان در اولدترافورد هستند و از سوي ديگر، آرسنال و ونگر نيز در سال‌هاي اخير بارها براي جذب او پيشقدم شده‌اند. 

خامس رودريگز: اگرچه پدر اين ستاره کلمبيايي مدتي پيش گفت كه خامس زمستان از رئال جدا نمي‌شود، اما نمي‌توان منكر سردي رابطه او با زيدان شد، به طوري‌كه اين هافبک 25 ساله هرگز جايي در انتخاب‌هاي اول سرمربي كهكشاني‌ها ندارد. پاري‌سن‌ژرمن، چلسي و من‌يونايتد مهم‌ترين مشتريان اين هافبک گلزن هستند، اما شايد هزينه هنگفت آزاد‌سازي آقاي گل جام جهاني، جدايي او به دليل نيمكت‌نشيني‌هاي متوالي در رئال را به تابستان موكول كند. 

کريم بنزما: گرچه در سال‌هاي اخير از اين مهاجم گلزن به عنوان بازيکن مورد علاقه پرز ياد شده و حتي ايگواين نيز در رقابت با او ترجيح داد راه جدايي پيش گيرد، اما زيدان در اين يک‌سال ثابت کرده در صورت عدم نياز به بازيکني، به هيچ‌وجه به او بازي نمي‌دهد و در صورت پيوستن گريزمان يا اوباميانگ به رئال، احتمال جدايي اين مهاجم پرحاشيه به مقصد احتمالي چلسي يا آرسنال زياد است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار