کد خبر: 830800
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
مدیرکل بنیاد مسکن سمنان:
مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان گفت: دو هزار سهمیه برای تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به بنیاد مسکن استان ابلاغ‌ شد.
مجید ملکی اظهار داشت: بنیاد مسکن در خصوص تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی بر اساس وظایف قانونی خود در همه روستاها و همچنین شهرهای با جمعیت کمتر از پنج هزار نفر اقدام کرده و برای اعطای تسهیلات بهسازی مسکن روستایی برنامه‌ریزی دارد.

وی تصریح کرد: عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان در زمینه نوسازی و احداث واحدهای قدیمی که در معرض سوانح طبیعی همچون زلزله و سیل بودند، بسیار مثبت بوده و در زمره استان‌های برتر در کشور هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان گفت: در سال 1395 بر اساس ابلاغیه دولت، دو هزار سهمیه برای تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به بنیاد مسکن استان ابلاغ‌ شد.

ملکی بیان کرد:‌ تا امروز با همکاری بانک‌های عامل صادرات، رفاه و مسکن، 350 فقره از این تسهیلات به بنیاد مسکن ابلاغ ‌شده که آمادگی پرداخت این تسهیلات با همکاری بانک‌های عامل برای بنیاد مسکن استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: در روستاها و شهرهایی با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر در خصوص واحدهایی که در اراضی‌ای که هنوز هیچ‌گونه ساخت‌وساز در آن انجام نگرفته است، 18 میلیون تومان با کارمزد چهار درصد پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان گفت: در خصوص واحدهایی به‌صورت واحدهای مخروبه هستند و امکان استفاده از آن‌ها وجود ندارد، تسهیلات با سقف 20 میلیون تومان با همان میزان کارمزد چهار درصد پرداخت خواهیم کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار