کد خبر: 830710
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
سرپرست راه و شهرسازی اردبیل:
سرپرست راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 15 پروژه راهسازی همزمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در استان اردبیل افتتاح می‌شود.

محبوب حیدری در گفت‌و گو با خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های قابل افتتاح حوزه راه اصلی و روستایی در استان اردبیل است که همزمان با ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: راه اصلی میانه – فیروزآباد – خلخال از مهمترین این پروژه‌هاست که به طول 27 کیلومتر در جنوب استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که هدف احداث این راه اصلی تسهیل دسترسی مردم خلخال به اردبیل و مرکز کشور به همراه افزایش ایمنی و کاهش مصرف سوخت است.

سرپرست راه و شهرسازی استان گفت: در این ایام پروژه بهسازی راه اصلی سه راهی رضی به امیرکندی به طول پنج کیلومتر، بهسازی محور اصلاندوز جلفا به طول پنج کیلومتر و بهسازی محور پارس‌آباد – بیله‌سوار نیز به طول پنج کیلومتر با حضور مسؤولان استانی و با هدف افزایش ایمنی، کاهش تلفات جاده‌ای و تسهیل ترانزیت کالا از پایانه مرزی بیله‌سوار افتتاح می‌شود.

حیدری به لکه‌گیری و اجرای آسفالت S.M.I محور نمین – آستارا و همچنین لکه‌گیری و روکش آسفالت محور نیر – کورائیم به طول 4.5 کیلومتر اشاره کرد و افزود: افتتاح زیرگذر آنلی، بیجق در بزرگراه مشگین‌شهر – اردبیل با حضور استاندار اردبیل و با هدف افزایش ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به افتتاح بیش از هشت پروژه راهسازی روستایی نیز اشاره کرد و ادامه داد: در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در بخش راه روستایی بهسازی و آسفالت راه روستایی صوفلو در محور کوثر – فیروزآباد و بهسازی و آسفالت راه روستایی زرج‌آباد در محور کوثر – فیروزآباد افتتاح می‌شود.

حیدری به پروژه‌های افتتاحی راه روستایی در مشگین‌شهر نیز اشاره کرد و گفت: ‌آسفالت راه روستایی سید بیگلو به طول دو کیلومتر، آسفالت راه روستایی مشیران به طول 10 کیلومتر و آسفالت راه روستایی کلانپا – انزان به طول دو کیلومتر در ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی از بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی اردبیل – گندیشمین به طول 10 کیلومتر و اردبیل – خیارک به طول 1.5 کیلومتر خبر داد و بیان کرد: در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آسفالت راه روستایی چناقدر به طول دو کیلومتر افتتاح می‌شود.

حیدری با بیان اینکه برای احداث، بهسازی و تکمیل این پروژه‌ها میلیاردها تومان اعتبار استانی و ملی هزینه شده است، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها امکان دسترسی ایمن و راحت همراه با کاهش تلفات جاده‌ای برای هموطنانمان در استان اردبیل و مسافران و گردشگران فراهم می‌آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر