کد خبر: 830623
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درصد عدم شفافیت در بورس بالا رفته است، گفت: افزایش تعداد نمادهای متوقف شده در بورس به نفع بازار نیست و باید نظارت‌های مؤثر و سریع در این رابطه بیشتر اعمال شود.

محمد حسن‌نژاد درخصوص افت شاخص و توقف نمادها در بورس اظهار داشت: موضوع توقف نمادهای بورسی را هم می‌توان مثبت ارزیابی کرد، هم منفی.

نماینده مردم مرند و جلفا درمجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در صورتی که توقف نمادها در راستای شفاف‌سازی باشد، انجام این مهم نکته مثبتی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: البته توقف نمادهای بورسی تأثیرات منفی نیز به همراه دارد و باعث کاهش نقدشوندگی بازار می‌شود و این سؤال مطرح است که به چه دلیل در زمان گشایش نماد به موضوع شفاف سازی توجه نشده است.

وی افزود: افزایش تعداد نمادهای متوقف در بورس به نفع بازار نیست و باید نظارت‌های مؤثر و سریع در این رابطه بیشتر اعمال شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درصد عدم شفافیت در بورس بالا رفته است، تبیین کرد: به طور مثال یک شرکت بورسی ابتدا 20 تومان سود اعلام می‌کند، اما بعد این سود 100 تومان اعلام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر