کد خبر: 830583
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
مسئول کميته آموزشي و فرهنگي اربعين گفت: خدا را شکر فراخوان امسال ما با استقبال خوبي روبه‌رو شد و تاکنون بيش از 2 هزار اثر دريافت کرده‌ايم که بيشترين آثار مربوط به حوزه عکس است.
فرزین ماندگار
نشست خبري دومين سوگواره فرهنگي هنري عبرات با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين احمدي، معاون ‌بعثه مقام معظم رهبري و مسئول کميته آموزشی و فرهنگي اربعين و آقابابايي، دبير بخش برون‌مرزي وزارت کشور برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمين احمدي، مسئول کميته آموزشي و فرهنگي اربعين در ابتداي اين نشست خبري گفت: سال گذشته و در خلال برگزاري اين سوگواره با استقبال خوبي رو‌به‌رو شديم و تصميم گرفتيم اين برنامه به صورت مستمر برگزار شود. وي توضيح داد: به دليل اينکه هنر يک زبان مشترک براي تمامي ملت‌ها به شمار مي‌رود مي‌توان از آن براي جهاني‌سازي اربعين و انتقال هرچه بهتر پيام اربعين استفاده کرد و اين موضوع بسيار ارزشمند است که افرادي در اين حوزه حاضر مي‌شوند و با انگيزه‌هاي برگرفته از دل‌شان اقدام به آفرينش آثار مختلف مي‌کنند.

مسئول کميته آموزشي و فرهنگي اربعين همچنين اظهار کرد: خدا را شکر فراخوان امسال ما با استقبال خوبي روبه‌رو شد و تاکنون بيش از 2 هزار اثر دريافت کرده‌ايم که بيشترين آثار مربوط به حوزه عکس است. وي يادآور شد: امسال همچنين بخشي با عنوان نگارگري هم معرفي کرديم که نشان مي‌دهد اگر ظرفيت حوزه‌هاي مختلف هنري به درستي معرفي شود، به طور يقين مي‌توانند تأثيرگذار باشند. همچنين در حوزه مربوط به مقالات نيز مقاله‌هايي را از مخاطبان در کشور خودمان و همچنين کشور عراق دريافت کرده‌ايم. معاون بعثه مقام معظم رهبري همچنين گفت: در حوزه بين‌الملل سوگواره امسال نيز فراخوان داده شده که بر اين اساس 300 اثر را از 40 مليت دريافت کرده‌ايم و حمايت‌هاي هنرمندان از اين حوزه نشان مي‌دهد که اين سوگواره به خوبي جاي خود را در بين مخاطبان باز کرده است. امسال 10‌دي را به عنوان تاريخ دريافت آثار اعلام کرده بوديم، اما به دليل استقبال بيش از اندازه در اين حوزه مهلت دريافت آثار تا 20 دي‌ماه تمديد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار