کد خبر: 830031
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
سرپرست راه و شهرسازی اردبیل:
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: شهرداری‌ها باید در آماده‌سازی و محوطه‌سازی مساکن مهر مشارکت جدی داشته باشند تا ما بتوانیم با مساعد شدن شرایط جوی پروژه‌ها را به سرعت تکمیل و تحویل متقاضیان دهیم.

محبوب حیدری در گفت‌و گو با خبرنگار جوان آنلاین ازاردبیل، اظهار کرد: در حوزه مسکن مهر ما براساس سهمیه ابلاغی ساخت بیش از 41 هزار و 590 واحد مسکن مهر را در سال‌های اخیر به عنوان یک وظیفه و تکلیف واقعی در دستور کار قرار دادیم که از این تعداد تنها دو هزار و 24 واحد باقی ماندند که امیدواریم تا پایان امسال یا اوایل سال آینده شاهد بهره‌برداری آنها باشیم.

وی با بیان اینکه 987 واحد از مساکن مهر عارضه‌دار و فاقد متقاضی است که پرونده برخی از آنها در مراجع قضایی در حال بررسی است، تصریح کرد: امیدواریم با تعیین تکلیف این واحدها نیز برای همیشه بتوانیم پرونده مسکن مهر را تا اوایل سال آینده در استان اردبیل ببندیم.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان به برخی از مشکلات آماده‌سازی و محوطه‌سازی مساکن مهر اشاره کرد و گفت: در این زمینه ما با شهرداری‌ها قرارداد آسفالت و تأمین قیر مورد نیاز را بسته‌ایم که امیدواریم با مساعد شدن شرایط جوی به ویژه در دو شهرک پیله‌سحران و شام‌اسبی اردبیل و همچنین مساکن مهر پارس‌آباد این عملیات به سرعت انجام شود.

حیدری افزود: البته در این زمینه باید خود متقاضیان مسکن مهر در تأمین اعتبار دست ما را بگیرند تا ما بتوانیم در این زمینه کارهای اجرایی را به سرعت انجام دهیم.

وی بیان کرد: امکان دارد که ما افتتاح‌های مسکن مهر را بعد از دهه فجر، اواخر سال‌ و یا اوایل سال آینده انجام دهیم چرا که می‌خواهیم پروژه‌ای را تحویل مردم دهیم که از همه جهات این پروژه کامل و دارای زیرساخت‌های مطلوب و مناسب باشد.

حیدری در مورد ادامه ساخت مسکن در سال آینده اضافه کرد:‌ برای ما برنامه خاصی در این زمینه ابلاغ نشده اما تلاش می‌کنیم تا ساخت واحدهای مشارکتی را در اولویت قرار دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر