کد خبر: 830015
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
رئیس بسیج اساتید آذربایجان‌ شرقی:
رئیس بسیج اساتید استان آذربایجان‌شرقی گفت: حماسه بزرگ 8 دی مردم آذربایجان با مدیریت نماینده ولی‌فقیه در استان نام آذربایجان را همانند دوران مشروطیت بر سر زبان‌ها آورد.

مسلم اورنگی  در همایش ملی پیشگامان بصیرت در تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار کرد: اگر امروز سالروز  8 و 9 دی را با عنوان بصیرت یاد می‌کنیم عنوان درست و به جایی است؛ زیرا این بصیرت مردم و پیروی مردم از ولی‌فقیه بود که حماسه بزرگ 9 دی را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه مردم تبریز یک روز قبل‌تر از سراسر کشور تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب در سال 88 کردند، افزود: مردم آذربایجان همانند نامش همیشه اولین بوده و در آن دوران سخت که قلب مقام معظم رهبری به درد آمده بود با تظاهرات خود، جواب دندان شکن به دشمن و عوامل فتنه دادند.

رئیس بسیج اساتید استان خاطرنشان کرد: 8 دی با هدایت امام جمعه تبریز،که مقام معظم رهبری ایشان را یک نعمت برای مردم آذربایجان می‌دانند که یک روز قبل از کل کشور بیعت خود را با آرمان‌های انقلاب شد و همانند مشروطه نام آذربایجان بار دیگر درخشید.

وی افزود: 9 دی تبدیل به روز ماندگار و جاوید شد و مردم ایران دشمنان خود را  ناامید کرد و قلب ولی فقیه را شاد کردند.

رئیس بسیج اساتید استان افزود: اگر دشمن در برابر دین بایستند مردم ایران در مقابل آنها خواهند ایستاد و کسی بخواهد قلب مقام معظم رهبری را به درد بیاورد دستشان را از کشور قطع خواهیم کرد.

اورنگی تصریح کرد: 8 دی ماه میزان بصیرت و آگاهی مردم آذربایجان را نشان داد که قلب ولی،فقیه را شاد کرد و چشم دشمنان اسلام را کور کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر