کد خبر: 829965
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
دختر جوان دوسال بعد از آشنايي اينستاگرامي با پسري دانشجو از طبقه هفتم برج 12 طبقه در غرب تهران به پايين سقوط كرد و جان باخت. تيم جنايي تحقيقات درباره اين حادثه را آغاز كرده‌اند.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه 7 دي ماه قاضي منافي آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران پليس از مرگ مشكوك دختر جواني با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شد.

تيم‌جنايي در محوط فضاي سبز برج مسكوني در اكباتان با جسد دختر 23 ساله‌اي به نام شهلا روبه‌رو شدند كه بررسي‌ها حكايت از آن داشت وي بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخته است. يكي از كارگران خدمات برج گفت: در حال تميز كردن فضاي سبز بودم كه با اين جسد روبه‌رو شدم و به پليس خبر دادم. در حالي كه پزشكي قانوني در نخستين معاينات اعلام كرد از مرگ دختر جوان حدود 12 ساعت مي‌گذرد، بررسي‌هاي مأموران نشان داد پسر مورد علاقه دختر فوت شده كه شايان نام دارد در طبقه 12 اين برج مسكوني زندگي مي‌كند. وي در بازجويي‌ها گفت: من و شهلا هر دو دانشجو بوديم كه دو سال قبل از طريق اينستاگرام با هم آشنا شديم. ارتباط ما ادامه داشت تا اينكه به همديگر علاقه پيدا كرديم و به هم قول ازدواج داديم. 

مدتي گذشت و من با دختر ديگري به نام سودابه آشنا شدم و قرار ازدواج گذاشتم به همين دليل تصميم گرفتم از شهلا جدا شوم، اما شهلا عاشق من شده بود و ارتباطش را قطع نمي‌كرد. پنج روز قبل در ميدان صنعت همراه سودابه سوار خودروام بوديم كه شهلا ما را ديد و با خودرواش از عقب به خودروام زد. وقتي از خودرو پياده شدم، دختر مورد علاقه‌ام به شهلا گفت كه قصد دارد با من ازدواج كند و شهلا خيلي ناراحت شد به طوري كه حالش بد شد. من شهلا را به خانه‌شان رساندم تا اينكه روز قبل به خانه ما آمد و دعواي سختي كرد و بعد از خانه ما خارج شد كه ديگر از او خبري ندارم. 

همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني براي انجام آزمايش‌هاي لازم، تحقيقات مأموران نشان داد دختر جوان از پنجره پله‌ها در طبقه هفتم به پايين پرتاب شده است. شايان صبح ديروز با قرار وثيقه آزاد شد و تحقيقات مأموران به دستور قاضي منافي آذر درباره اين حادثه ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار