کد خبر: 829897
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت نهم دی ماه تاکید کرد: نهم دی ماه روز میثاق دوباره امت با ولایت و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.
به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین شهیدی به شرح زیر است:
بسمه تعالی
«حادثه‌ی نهم دی یک حادثه‌ی عجیبی است؛ به خاطر دلبستگی مردم به نظام بود. اینها نشان دهنده‌ی اعتماد مردم است»
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره ایثار، شهادت، بصیرت و آزادی طلبی ملتی است که در برابر حکومت های ظالم و استکباری جهان همواره با نیروی ایمان، اعتقاد و روحیه جهادی قد علم نموده و به پیروی از رهبری و مقام عظمای ولایت در جهت حفظ ارزشها و آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی گام برداشته است و در این راه پر فراز و نشیب همواره و در همه آزمون­ها سرافراز و سربلند بیرون آمده است. یکی از عرصه هایی که اقتدار، همبستگی و ولایت مداری این ملت را به جهانیان نشان داد و به عنوان برگ افتخاری در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رسید نهم دی ماه است.
نهم دی ماه روز میثاق دوباره امت با ولایت و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و آیینه تمام نمای بصیرت ملتی است که فتنه و دسیسه های دشمنان نظام و فریب رسانه های خارجی او را به خود مشغول نداشت و در لبیک به رهبر خویش درنگ نکرد و همانند دوران انقلاب و دفاع مقدس با تدبیر، وحدت و حضور به موقع در صحنه توانست نقشه دشمنان را بر هم زند.
ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی ماه همراه با خیل مشتاقان جامعه ایثارگری و ملت شریف ایران، تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو رهنمودهای ارزشمند ولایت فقیه را مایه اقتدار و سربلندی ایران اسلامی می دانیم.
سید محمد علی شهیدی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار