کد خبر: 829849
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
بعد از گذشت بیش از هفت سال
بعد از گذشت هفت سال و دو ماه از ریاست فرهاد پورفرضی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل معارفه شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، در مراسمی که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد، با تقدیر از زحمات فرهاد پورفرضی به عنوان رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر قدرت اخوان اکبری به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل معرفی شد.

در این مراسم معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار اردبیل به فعالیت هفت ساله پورفرضی با همت و جدیت کامل در مسیر پرپیچ و خم توسعه و تکامل دانشگاه علوم پزشکی در حوزه‌های بهداشتی، درمانی و دارویی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با معرفی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل این مجموعه از ریل توسعه شتاب‌آلود خارج نشده بلکه با سرعت بیشتر کارها پیگیری و تداوم پیدا کند.

اقبال عباسی مدیران را در چهار حوزه مدیران فکری، توسعه‌ای، روندی و تخریبی معرفی کرد و افزود: تنها چهار درصد مدیران دنیا، مدیران فکری و صاحب تئوری هستند و بیشترین مدیران، مدیران توسعه‌ای هستند که رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز از جمله این مدیران بود.

وی با بیان اینکه مشکلات توسعه‌ای استان اردبیل یک محرومیت و مشکلات تاریخی و مزمن است، اظهار کرد: ‌تا زمانی که مردم در حوزه‌های مختلف در صحنه حاضر نباشند، با اعتبارات مطلوب نمی‌توان به جایی رسید.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز با بیان اینکه در دوره جدید فعالیت این مجموعه بر ارتقا وضعیت سلامت افراد جامعه با جلب مشارکت مردم، خیرین و رعایت اخلاق حرفه‌ای تلاشی جدی انجام می‌دهیم، تصریح کرد: در همه حوزه‌ها به ویژه در ادامه فرآیند طرح تحول سلامت با جدیت تمام وارد می‌شویم.

دکتر قدرت اخوان اکبری بر توسعه مدیریت فراگیر و عملیاتی کردن بسته‌های خدماتی طرح تحول سلامت اشاره کرد و ادامه داد: سعی می‌کنیم تا پایان امسال پروژه‌هایی همچون بیمارستان پارس‌آباد، ترومای اردبیل و ‌بیمارستان کوثر را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم و در کنار آن انتظار داریم وزارت بهداشت مجوز ساخت بیمارستان یک‌هزار تختخوابی را در اردبیل به زودی صادر کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر