کد خبر: 829843
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
مدیر شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب نمایندگی اردبیل:
مدیر شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب نمایندگی استان اردبیل گفت: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب 11 پروژه را تاکنون در استان اردبیل طراحی و اجرا کرده که این پروژه‌ها از کیفیت اجرایی بالایی نیز برخوردار بوده است.

فتحی در گفت‌و گو با خبرنگار جوان آنلاین در اردبیل، اظهار کرد: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب نمایندگی استان اردبیل از سال 73 تاکنون در بیش از دو دهه فعالیت خود 11 پروژه متفاوت را عملیاتی کرده که همه آنها از کیفیت اجرایی مطلوب و مناسبی برخوردار بوده است.

وی با برشمردن نمونه‌ای از این پروژه‌ها تصریح کرد: گل سرسبد این پروژه‌ها مجتمع پزشکان با طراحی و اجرای مناسب، برج میلاد، پروژه نسترن، برج آفتاب، مهدیه، مروارید شورابیل، پروژه رضوان، لاله سبلان و... است که در دو دهه اخیر به شکل مناسب اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیر شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب نمایندگی استان گفت: این 11 پروژه در قالب یک‌هزار و 300 واحد تجاری، مسکونی، خدماتی، اداری و پزشکی با زیربنای ناخالص تولید شده به متراژ 153 هزار و 276 متر مربع بوده که عمدتاً در مرکز استان اردبیل اجرایی و عملیاتی شده است.

 دکوسنتر در اردبیل احداث می‌شود

فتحی به پروژه‌های در دست اجرای شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب نمایندگی اردبیل اشاره کرد و افزود: مروارید شورابیل به عنوان یک مجموعه تجاری، مسکونی مراحل آخر اجرا را طی می‌کند که با مشارکت این شرکت و شهرداری اردبیل در خیابان عطایی راه دسترسی قدیم شورابیل در حال احداث است.

وی از اخذ پروانه ساختمانی پروژه عظیم دکوسنتر با همکاری شهرداری اردبیل خبر داد و بیان کرد: این پروژه شامل محل عرضه مبلمان داخلی، تزئینات داخلی ساختمان شامل مبل، لوستر، پرده، فرش، پارکینگ، کاغذ دیواری، لوازم دکوری آشپزخانه، پودکد، شهر بازی، سینما، بیلیارد با پیش‌بینی پله‌ برقی، آسانسور و پارکینگ مسقف برای مراجعان است.

فتحی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما پروژه دیگری را نیز در مرحله مطالعه و طراحی داریم که به نام پروژه توریستی، تفریحی شهر نمین است که در حال تهیه طرح و مطالعات زیست‌محیطی آن هستیم که در صورت اجرای این پروژه نمین و اردبیل به یکی از بزرگترین مرکز توریستی، تفریحی در سطح کشور تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام (ص) مجتمع تجاری و خدماتی مهدیه اردبیل افتتاح شد به طوری که این پروژه تجاری و خدماتی توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب اردبیل و با مشارکت قرض‌الحسنه مهدیه اردبیل احداث شده است.

فتحی اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه توسط این شرکت که با طراحی زیبا، مدرن و مطابق با معماری سنتی، اسلامی منطقه و مقاوم در برابر زلزله اجرا شده، با هدف شناساندن کیفیت مطلوب و بهتر ساخت و ساز این شرکت در داخل شهر و احیای بافت فرسوده شهر دارالارشاد اردبیل بوده است.

وی به مشخصات فنی بارز این پروژه اشاره کرد و گفت: مجتمع تجاری‌، خدماتی مهدیه اردبیل در زمینی به مساحت 775 متر مربع با زیربنای ناخالص سه هزار متر مربع در پنج طبقه و با سازه فولادی و سقف عرشه فولادی در پنج طبقه که شامل 44 واحد تجاری و خدماتی با تأمین پارکینگ واحدها، موتورخانه مرکزی شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی با رعایت مقررات ملی ساختمان و استفاده از فناوری‌های نوین و رعایت کامل همراه با نظارت مسؤولان میراث فرهنگی در مورد معماری سنتی و مصالح بومی، سنتی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب در اردبیل افزود: به لطف و عنایت الهی این پروژه با وجود شرایط سخت بافت فرسوده موجود از نظر اجرایی و ترافیک حاکم بر خیابان سیمتری با تلاش شبانه‌روزی ظرف 30 ماه اجرا و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

فتحی تصریح کرد: هزینه‌های انجام شده با در نظر گرفتن بها زمین نزدیک به 10 میلیارد تومان است و این پروژه با تلاش همه‌جانبه نیروهای خدوم شرکت و اعضای هیأت مدیره قرض‌الحسنه مهدیه آماده بهره‌برداری است.

وی با نام بردن از مرحوم حاج لطیف نباتی که نقش مؤثری را در تعریف این پروژه و اجرای آن بر عهده داشتند، بیان کرد: این پروژه را تقدیم به روح بزرگ خیر اردبیلی حاج لطیف نباتی می‌کنیم که انتظار می‌رود اجرای آن مایه خیر و برکت برای بازاریان منطقه باشد.

مجتمع پزشکان اردبیل گواهی سرآمد مدیریت پروژه دریافت کرد

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب در استان اردبیل اظهار کرد: در ششمین جشنواره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران، پروژه مجتمع پزشکان اردبیل با درخششی بی‌نظیر گواهی سرآمد و تندیس برتر جایزه ملی مدیریت انجمن پروژه ایران را به دست آورد.

فتحی تصریح کرد: این پروژه که سال‌ گذشته به بهره‌برداری رسید براساس ارزیابی انجمن ملی مدیریت پروژه ایران که همه ساله به پروژه‌های برتر اجرا شده در کشور تندیس برتر و جایزه ملی اعطا می‌کند، در ششمین دوره اهدای این جایزه که 29 آذرماه در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد در بین 10 پروژه برتر کشور توانست جایزه ممتاز بلورین را در قالب مجتمع پزشکان اردبیل به خود اختصاص دهد.

وی گفت: علم و دانش مدیریت پروژه که یکی از دانش‌های نو و مهم است در صنعت ساختمان در منطقه در کنار ارائه آموزش‌های مستمر نتیجه کار را در قالب اهدای جایزه به خوبی نمایان می‌کند که برای اولین بار استان اردبیل توانست با پروژه زیبای مجتمع پزشکان اردبیل در این مراسم ملی سالانه خوش بدرخشد.

فتحی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: پروژه مجتمع پزشکان اردبیل که در مدت 36 ماه اجرا شده و اوایل سال 94 با حضور دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید شامل 28 هزار متر مربع زیربنای ناخالص است که با مشارکت راه و شهرسازی استان اردبیل و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب اردبیل اجرایی شده است.

وی بیان کرد: این پروژه شامل 192 باب خدمات پزشکی، مطب، پارکینگ مورد نیاز طبابت پزشکان است که در بهترین منطقه اردبیل و در مجاورت بیمارستان امام خمینی (ره) با دسترسی راحت و سهل‌الوصول شهری با چشم‌انداز زیبای رودخانه بالیقلو و با تأمین پارکینگ مناسب برای مراجعان منطبق بر معماری بومی و مدرن و رعایت کامل مبحث 19 مقررات ملی ساختمان و صرفه‌جویی انرژی با طراحی زیبا و مدرن اجرایی و عملیاتی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر