کد خبر: 829156
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قطعه مفاخر اردبیل و مزار مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی ساماندهی می‌شود.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی در اردبیل اظهار داشت:‌ برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی مزار مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی انجام شده و مزار این مرحوم تا روز پنج‌شنبه برای برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت این مرحوم آماده می‌شود.

وی با اشاره به این‌که هم‌اکنون راه‌اندازی مزار مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی با جدیت ادامه دارد، افزود: علی‌رغم برودت و سردی هوا نیروهای شهرداری به طور شبانه‌‌روزی در تلاش هستند تا این مزار به صورت مناسب برای برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت استاد سلیم مو‌ذن‌زاده اردبیلی آماده می‌شود.

شهردار اردبیل گفت:‌ تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی در قطعه مفاخر اردبیل انجام شده است و این مراسم روز صبح پنج‌شنبه در قطعه مفاخر برگزار می‌شود و شهرداری تمهیدات لازم را با همکاری دستگاه‌های مربوطه انجام داده است.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: برای ساماندهی قطعه مفاخر اردبیل و آرامستانهای اردبیل برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شده و درصدد هستیم قطعه مفاخر را به صورت ویژه آماده کنیم تا برگزاری مراسمات و یادبود مفاخر استان به شکل ویژه و باشکوه در اردبیل برگزار شود.

وی از تمهیدات لازم برای حمل و نقل و جابجایی مردم استان اردبیل برای مراسم چهلمین روز درگذشت استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی خبر داد و بیان کرد:‌ در این زمینه بیش از 22 دستگاه اتوبوس برای جابجایی مردم در مراسم پیش‌بینی شده است و شهرداری اردبیل تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این مراسم به صورت باشکوه برگزار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر