کد خبر: 828851
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
امام جمعه سراب:
امام جمعه سراب برخورد رهبری نظام با سران فتنه را برگرفته از رافت و عطوفت اسلامی دانست و گفت: در کشور همسایه ترکیه به بهانه کودتا و حمایت گولن از آن، تمام وابستگان این فرد قلع و قمع می‌شوند و هنوز نیز دستگیری‌ها ادامه دارد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی در خطبه‌های نماز جمعه سراب، با تبریک سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح و عید کریسمس به هموطنان مسیحی اظهار داشت: آرمان عیسی مسیح صلح و خدمت به انسانیت است.

امام جمعه سراب با انتقاد شدید از دولتمردان مسیحی در جهان به خصوص در غرب ابراز داشت: گسترش ذراتخانه‌های هسته‌ای و به راه انداختن کشت و کشتار با قاموس مسیح در تناقض است و اعتقاد واقعی این دولتمردان به آئین الهی مسیح جای تردید و سئوال دارد.

وی تاکید کرد: در عین حال برخی دولتمردان کشورهای اسلامی نیز فرسنگ‌ها با آرمان‌های حضرت محمد(ص) فاصله دارند.

خطیب جمعه سراب به فتنه‌های مختلف در طول انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و با برشمردن فتنه‌های طراحی شده از سوی استکبار و عمال منطقه‌ای آنها تصریح کرد: هیچ فتنه‌ای به خطرناکی فتنه 88 نبود و در این فتنه بزرگ دشمنان تمام توان خود را برای ساقط کردن نظام به کار بردند.

امام جمعه سراب تاکید کرد: مقام معظم رهبری بیش از 110 مورد در مورد فتنه 88 سخنرانی فرمودند و طبق بیان رهبری معظم انقلاب ابعاد واقعی فتنه 88 باید به درستی برای مردم تبیین شود.

اکرمی یادآور شد: اگر حمایت مردم از امام امت و اهداف والای نظام اسلامی تداوم داشته باشد هیچ گزندی کشور و نظام را تهدید نمی‌کند.

امام جمعه سراب 9 دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب عنوان کرد و گفت: تدبیر و هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد.

اکرمی برخورد رهبری نظام با سران فتنه را برگرفته از رافت و عطوفت اسلامی دانست و یادآور شد: در کشور همسایه به بهانه کودتا و حمایت گولن از آن، تمام وابستگان این فرد قلع و قمع می‌شوند و هنوز نیز دستگیری‌ها ادامه دارد.

خطیب جمعه سراب آزادسازی حلب را بزرگ‌ترین پیروزی مقاومت در جبهه سوریه عنوان کرد و افزود: آزادسازی حلب نقطه شکست تکفیری‌ها در سوریه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب گزارشی از وضعیت ساخت مصلای بزرگ امام خمینی (ره) سراب ارائه داد.

وی جوانان را به پرهیز از سیگار و قلیان فراخواند و گفت: جوانان به سوی ورزش و تفریحات سالم روی آورند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر