کد خبر: 828847
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی آذربایجان شرقی مطرح کرد
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان قهرمان همچون همیشه با تدابیر نماینده ولی فقیه در استان، آیت‌الله مجتهدشبستری در 8 دی در حماسه بصیرت و پیوند امت و ولایت پیشگام شد.

رحیم جهانی  اظهار داشت: نهم دی ماه به فرموده مقام معظم رهبری «روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است» و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه و حماسه‎ای جاویدان و همواره زنده و فراموش نشدنی است و همچنان فتنه سال 88 هرگز فراموش نخواهد شد.

وی افزود: 9 دی در گذار از 8 ماه فتنه پیچیده‌، آخرین حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشایندی بود که با آفرینش آن، حلاوت پشتیبانی مردم از انقلاب‌شان ذائقه انقلاب اسلامی را شیرین کرد و یک نقطه عطف در تاریخ پرافتخار اسلام و ایران گردید.

جهانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از فتنه 88 با عنوان «بیماری» یاد کردند و فرمودند 9 دی ملت ایران را «واکسینه» کرد، ادامه داد: این تعبیر نشان می‌دهد نهم دی تجربیاتی برای ملت ایران داشت که می‌توان از آن در آزمون‌های آینده بهره برد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان آذربایجان شرقی تشریح کرد: اگر چه در بحران سال 88 هزینه سنگینی در آن روزهای پر التهاب به نظام وارد شد و چهره نظام مخدوش گشت، لکن به فضل الهی، مواهب زیادی را نیز با خود به همراه داشت و برنامه‌ریزی 10 ساله تمامیت کفر علیه ملت خدا جوی نقش بر آب شد که در این میان باید از نکات عبرت آموز این حادثه تاریخی پند گرفت.

 وی تصریح کرد: اولا باید به رهبری بی‌نظیر انقلاب مباهات کرد و خدا را برای داشتن نعمت بزرگ ولایت شکر گزارد؛ رهبری دلسوز که به سلامت کشتی نظام را در دریای مواج و پرتلاطم از خطرها محفوظ داشته است. ثانیا نقش کلیدی مردم در حضور به هنگام در صحنه را باید قدر دانست.

جهانی ابراز داشت: همگان دیدند که از بین بردن اسلام ناب تنها هدف مستکبران جهان است بطوری که در وقایع اخیر و در صحنه نقض توافقنامه هسته‌ای موسوم به برجام نیز دیدیم که امپریالیسم و در رأس آن آمریکای جنایت کار دست از خوی استکباری خود برنداشته و همواره درصدد آن هستند تا با ایجاد شکاف بین توده‌های ملت، از هر طریق ممکن به این نظام برآمده از اسلام و اراده مردم ضربه وارد نمایند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان با بیان اینکه پیوند ناگسستنی ملت و ولایت فقیه زیربنای عزت است، افزود: علت اینکه دشمنان با به‌کارگیری انواع توطئه‌ها و ترفندها می‌خواهند جایگاه ولایت فقیه را زیر سئوال ببرند، ناشی از وجود جایگاه ویژه برای ولایت در قلوب مسلمین است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر