کد خبر: 828593
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
مديران جديد صندوق ذخيره فرهنگيان، تمام مديراني را كه از مفسدان اقتصادي شكايت و با طرح تحقيق و تفحص مجلس همكاري كرده بودند مي‌خواهند حذف كنند.
مديران جديد صندوق ذخيره فرهنگيان، تمام مديراني را كه از مفسدان اقتصادي شكايت و با طرح تحقيق و تفحص مجلس همكاري كرده بودند مي‌خواهند حذف كنند.
يك منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس، گفت: با روي كار آمدن آقاي دانش‌آشتياني در وزارت آموزش و پرورش، وي شخصي به نام نيكدل كه از اعضاي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي و از دوستان مصطفي تاج‌زاده و فعال سياسي را كه در فتنه حضور داشته به جاي آقاي ناصري در صندوق ذخيره فرهنگيان منصوب كرد. در حالي كه آقاي عليرضا ناصري تنها يك ماه در صندوق ذخيره فرهنگيان بود.
وي گفت: با توجه به اينكه در جريان تحقيق و تفحص از يك مجموعه، معمولاً مديران را تغيير نمي‌دهند، اين شبهه پيش مي‌آيد كه ممكن است اهدافي كه در تغيير مديران صندوق ذخيره فرهنگيان دنبال مي‌شود، ردگم‌كني مدارك و منحرف كردن مسير تحقيق و تفحص مجلس از صندوق ذخيره فرهنگيان باشد.
اين مقام آگاه گفت: مديراني كه از صندوق ذخيره فرهنگيان به دادسراي اقتصادي قوه قضائيه و به سرپرستي آقاي توكلي شكايت برده بودند را مي‌خواهند عوض و افراد سياسي را به جاي آنها در صندوق ذخيره منصوب كنند.
وي افزود: افرادي مانند «ه» فعال در فوتبال 800 ميليارد تومان، آقاي «ش» 500 ميليارد تومان از طريق شركت‌هاي كاغذي و «ر» 600 ميليارد تومان وام از صندوق ذخيره فرهنگيان دريافت كرده‌اند كه تضمين معتبر در قبال آن نداده‌اند و اكثر اين وام‌ها قابل برگشت نيست. 8 هزار ميليارد تومان از پول معلمان در صندوق ذخيره فرهنگي دچار فساد شد و معلمان حتي شب يلدا نتوانستند حقوق خود را دريافت كنند.
اين منبع آگاه گفت: دانش‌آشتياني افرادي را كه در فتنه فعال بوده‌اند و افراد به شدت سياسي هستند، مي‌خواهد در صندوق ذخيره فرهنگيان جايگزين افراد اقتصادي كند كه با توجه به اين مسئله اين سؤال به ذهن مي‌رسد كه چنين تغييراتي دليل فني داشته يا معطوف به اهداف تأمين منابع مالي براي انتخابات است؟
وي افزود: در حال حاضر سه نفر به نام‌‌هاي  «غ»، «ا» و «ض» به خاطر صندوق ذخيره فرهنگيان در بازداشت هستند و برخي نيز به قيد وثيقه آزاد شده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار