کد خبر: 828300
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام (ص)
همزمان با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) مجتمع خدماتی و تجاری مهدیه اردبیل افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، در مراسمی که با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، مجتمع تجاری و خدماتی مهدیه اردبیل که با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب و صندوق قرض‌الحسنه مهدیه اردبیل احداث شده به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید تا با طراحی زیبا، مدرن و مطابق با معماری سنتی و اسلامی منطقه و مقاوم در برابر زلزله که دارای واحدهای خدماتی در پنج طبقه با سازه فلزی و فناوری‌های نوین و تکنولوژی‌های جدید است به همراه پارکینگ و 44 باب واحد خدماتی و تجاری با دسترسی مناسب به شریان‌های اصلی و قدیمی اردبیل به بهره‌برداری برسد.

به گفته مدیر شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب نمایندگی اردبیل برای احداث این پروژه 30 ماه تلاش شبانه‌روزی انجام شده و ما امروز خوشحالیم که در ایام ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص) این پروژه را که از آرزوهای دیرین شادروان حاج لطیف نباتی بوده در این روز افتتاح می‌کنیم و به یاد او نیز سلام و صلوات می‌فرستیم.

فتحی اظهار کرد: ما به دعوت صندوق مهدیه این پروژه را آغاز کردیم تا در این امر خیر مشارکت و سرمایه‌گذاری داشته باشیم که امیدواریم اجرای این پروژه با نقش و نمای سنتی و تلفیقی از شرایط سنتی و مدرن بتوانیم در خدمت شهروندان باشیم.

وی این پروژه را نمایشی از توانمندی علمی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب اعلام کرد و افزود: ما به دلیل ترافیک منطقه و بافت فرسوده اکثر شب‌ها در این پروژه کار می‌کردیم به طوری که ارزش سرمایه‌گذاری انجام شده بیش از 10 میلیارد تومان است.

مدیر شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب نمایندگی اردبیل با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت 776 متر و زیربنای سه هزار متر مربع با 52 درصد فضای مشاع و عمومی احداث شده است، بیان کرد: این پروژه در پنج طبقه با سازه فلزی همراه با تأمین پارکینگ در قالب 22 باب تجاری و 22 باب خدماتی با نمای تلفیقی از سنگ، آجر و شیشه مطابق با معماری سنتی و دارای انشعابات، آسانسور و سیستم‌های جانبی همچون برق اضطراری، سیستم اطفای حریق،‌ دوربین‌های مدار بسته و دیگر تجهیزات و امکانات احداث شده است.

فتحی با قدردانی از مسؤولانی که در احداث این پروژه همراهی کرده و برخی از همسایگان نیز در این مدت متحمل سختی‌ها و مشکلاتی شدند، اضافه کرد: امیدواریم اجرای این پروژه‌ها بتواند زمینه انجام عملیات شایسته و مطلوبی را در حوزه ساخت و سازهای با کیفیت در اردبیل فراهم کند.

در این مراسم زکوی به نمایندگی از صندوق قرض‌الحسنه مهدیه اردبیل ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفته و یاد و خاطره حاج لطیف نباتی بزرگ خیر اردبیلی را که آرزو داشت صندوق قرض‌الحسنه مهدیه متکی به منابع درآمدی مناسب باشد، گرامی داشت و ادامه داد: آرمان ما این است تا بتوانیم حتی بدون کارمزد به هموطنانمان در اردبیل تسهیلات پرداخت کنیم.

وی اجرای موفق این پروژه مهم و ارزشمند را در تقویت فعالیت صندوق مهدیه اردبیل یادآور شد و گفت: شایسته است از تلاش‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب قدردانی کنیم.

در این مراسم به صورت نمادین به صاحبان چندین واحد این مجتمع کلید اهدا شده و از تندیس نمادین این مجتمع رونمایی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر