کد خبر: 827607
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
ادامه موضع‌گیری‌ها درباره منابع مشکوک مالی یک سریال
ساعاتي بعد از انتشار نامه حسن فتحي، تهيه‌كننده «شهرزاد» و تلاش او براي اعلام برائت تهيه‌كننده بازداشتي «شهرزاد» از ماجراي فساد در صندوق ذخيره فرهنگيان، وزير آموزش و پرورش از برخورد جدي با متخلفان صندوق خبر داد.
فخرالدين دانش آشتياني در آيين توديع و معارفه مديرعامل صندوق ذخيره فرهنگيان اظهار داشت: فلسفه تأسيس صندوق ذخيره فرهنگيان ارائه رفاهيات و خدمات براي قشر فرهنگي است تا از اين طريق به بهبود معيشت فرهنگيان كمك شود.

دانش‌آشتياني با اشاره به عضويت نزديك به يك ميليون فرهنگي در صندوق ذخيره فرهنگيان گفت: جامعه فرهنگيان پتانسيل و ظرفيت خوبي است كه اگر خوب مديريت شود، مي‌تواند بركات خوبي براي آنان به همراه داشته باشد و هدف از فعاليت صندوق اين است كه ارزش افزوده‌اي به سرمايه فرهنگيان اضافه كند. به گزارش سينماروزان، پس از حرف و حديث‌هاي زياد در خصوص برخي خبرها كه حكايت از فساد گسترده مالي در صندوق ذخيره فرهنگيان و بانك سرمايه به عنوان زيرمجموعه اين صندوق داشت، فاني، وزير سابق آموزش و پرورش در آخرين روز كاري خود به عنوان وزير، در حكمي شهاب‌الدين غندالي، مديرعامل اين صندوق را بركنار و عليرضا ناصري را جانشين وي نموده بود كه پس از آن غندالي در خصوص ابهامات مالي اين صندوق بازداشت شد اما بعد از انتخاب وزير جديد آموزش و پرورش، مهدي نيكدل جايگزين ناصري و مديرعامل صندوق ذخيره فرهنگيان شد. حال بايد ديد اولاً نحوه رسيدگي به ابهامات و فسادهاي مالي مطرح شده چطور خواهد بود و از سوي ديگر وزير جديد تا چه حد در وعده برخورد با متخلفان و حركت سالم اقتصادي اين صندوق موفق خواهد بود؛ صندوقي كه نزديك به يك ميليون فرهنگي به اميد بهره‌مندي اقتصادي به خصوص در ايام بازنشستگي در آن سرمايه‌گذاري كرده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار