کد خبر: 827420
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
مديرعامل انتشارات سوره مهر پس از 14 سال مسئوليت مديريت در اين انتشارات را واگذار كرد.
بر اساس اين گزارش، حمزه‌زاده كه از سال 81 مدير‌عامل سوره مهر بود پس از 14 سال مديريت انتشارات را واگذار كرد. بنابراين عبدالحميد قره‌داغي، رئيس سابق حوزه هنري البرز جانشين محمد حمزه‌زاده خواهد شد.
محمد حمزه‌زاده متولد سال 1348 تهران، از 17سالگي نوشتن براي مجلات را آغاز كرد و در 22 سالگي اولين كتاب خود را كه مجموعه قصه‌اي براي نوجوانان بود به چاپ رساند. از 24 سالگي سردبير مجلات رشد كودك و نوآموز و دانش‌آموز وزارت آموزش و پرورش شد. در ادامه فعاليت در مجلات رشد، چهار سال معاون هنري دفتر انتشارات كمك آموزشي بود.

وي كه فارغ‌‌التحصيل كارشناسي كارگرداني سينماست، كار در حوزه هنري را با همكاري با دفتر ادبيات و هنر مقاومت شروع كرد. سپس وارد مجله سوره نوجوانان شد و چند سالي به طور همزمان با سه دفتر رشد، مقاومت و سوره نوجوانان همكاري داشت. از سال 81 دوباره به حوزه آمد و مسئوليت انتشارات سوره مهر را بر عهده گرفت. از اين نويسنده تاكنون 15 كتاب براي كودكان و نوجوانان به چاپ رسيده كه تعدادي از آنها برنده جوايز مختلف ادبي شده‌اند.

حمزه‌زاده فارغ التحصيل كارگرداني سينما در مقطع كارشناسي است. او كار خود را در حوزه هنري با همكاري در دفتر ادبيات و مقاومت شروع كرد. سپس وارد مجله سوره نوجوان شد. از سال 81 مسئوليت انتشارات سوره مهر را بر عهده گرفت. «چشم چشم دو ماهي» از آثار وي به شمار مي‌رود. وي از چند ماه پيش همزمان با مديريت سوره مهر مديرعامل سازمان توسعه سينمايي سوره را نيز عهده‌دار بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار